Lue keskustelun säännöt.
Mulla on niin huono itsetunto, että olen vainoharhainen
26.06.2026 |
Mietin aina jokaisen tapaamisen jälkeen, miten tyhmä olin ja mitä ihmiset minusta ajattelee. Se on sitten itseään ruokkiva kehä. Otaksun aina, että kaikki ajattelee minusta ja minulle pahaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla