Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin huono itsetunto, että olen vainoharhainen

Vierailija
26.06.2026 |

Mietin aina jokaisen tapaamisen jälkeen, miten tyhmä olin ja mitä ihmiset minusta ajattelee. Se on sitten itseään ruokkiva kehä. Otaksun aina, että kaikki ajattelee minusta ja minulle pahaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan