Olisimpa aurinkovoimalla toimiva robotti enkä ihminen.
En jaksa olla ihminen :
Mun pitää nukkua tolkuttoman kauan että jaksan tehdä mitään.
Nukun tolkuttoman pitkään enkä silti jaksa tehdä mitään..
Päässäni kiertää lista metan mielenterveys vinkeistä :juo iso lasi vettä ja lepää, ihana kun meta tietaa näin paljon paniikkikohtauksen hoidosta että siihen auttaisi muka vesilasi kuin pienille lapsille iltasatu aikaan. Tai lepää, lepää ihminen paniikissa niin kohtaus on kaksin kerroin ahdistavampi.
Kommentit (15)
Haluan sen Kiintiö Rusinan teennäisen hymyn pois mielestäni.
Olen aurinkovoimalla toimiva ihminen.
🌞🌞🌞
Voithan kuvitella olevasi aurinkovoimalla toimiva robotti.
Mun pää ei vaan toimi vaikka yritän pakottaa itseni maksimi suorituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkovoimalla toimiva ihminen.
🌞🌞🌞
Onko rusketusraidat?
Saisimpa itsekkin nukkua, nykyään unet on niinsanottua koiranunta, ikä tuo kaikki vaivat ja yölliset seikkaillut kohti vessaa arkipää joka fukin yö.Sulle pitäisi löytää ihminen joka halaisi lämpimästi ja kysyisi , mikä on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Saisimpa itsekkin nukkua, nykyään unet on niinsanottua koiranunta, ikä tuo kaikki vaivat ja yölliset seikkaillut kohti vessaa arkipää joka fukin yö.Sulle pitäisi löytää ihminen joka halaisi lämpimästi ja kysyisi , mikä on hätänä?
Nukun yöllä karvaisen miehen päällä
Anyway oletteko irse edes nähneet sitä metan mielenterveys naishahmoa?
Googlesta löydätte sen teennäisen muka rentoutuvan naishahmon kuvan
metan sivulla pitäisi lukea ottakaa rauhoittavia lääkkeitä.
Mulla menee mielenterveys ihmisten kanssa, jotka käyttävät m-kirjainta väärässä paikassa: olisimpa... olisinpa.
Mua ärsyttää älyttömästi sen metan mielenterveys vinkkilistan Kiintiö Rusina kuvassa