Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaahan mitä mulle eilen tapahtui... *Hävettää*

Vierailija
19.05.2008 |

Olen nyt tapaillut muutaman kuukauden yhtä todella ihanaa miestä :)

No olin eilen hänen luonaan ja hän sanoi menevänsä suihkuun. Melkein heti sen jälkeen kun mies oli mennyt suihkuun alkoi minun mahassa vääntää ja tuntui, että nyt tulee housuun :/

En kertakaikkiaan ilennyt mennä kolkuttelemaan sinne kylppärin ovelle, että pääsisin vessaan enkä olisi ikinä ilennyt ripuloida siinä hänen läsnä ollessa.

No siinä sitten meinasi tulla paniikki. Menin kodinhoitohuoneeseen ja paskoin ämpäriin :/. Sitten mietin, että mitä teen sille ämpärissä olevalle ripulille.

Laitoin siihen vettä päälle ja kävin kaatamassa sen pihalle puskan juurelle :)

En arvannut kaataa sitä viemäriin, kun ajattelin että se alkaa siellä kumminkin haisemaan.

Siinähän sitten on yksi miehen pensaista lannoitettu kunnolla.

En tiedä ilkeänkö enää ikinä tavata tuota ihanaa miestä :( Jospa se vaikka huomaa asian jostain. Tosin ei ollut vielä tullut suihkusta noiden minun tekosten aikana, mutta silti...

En edes uskalla kuvitella sitä häpeän määrää jos mies olisi yllättänyt minut itse teossa.

*Hävettää*

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on mahtanut hävettää. Mullakin vatsa reistailee joskus niin, että on oikeasti pakko päästä saman tien vessaan. Aika hyvin oivallettu sulta tuo keino selvitä hädästä :)

Vierailija
2/6 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lannoite jos niin teit. Toivottavasti mies ei ole mennyt kuoputtelemaan multaa pensaidensa juurilta, mitä keväisin on tapana tehdä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ämpärin laitoit?

Vierailija
4/6 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huone? Pyyhitkö peppuasi ripulin jälkeen? Jos pyyhit missä paperit, puskan allako? Jos niin, sitten jäät kiinni teosta ja voit todellakin hävetä.

Vierailija
5/6 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertokirjeen joka on aikalailla samalla tavalla käsikirjotettu..

Vierailija
6/6 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te jotain 15v vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi