Naurettavat tarjoukset Vintedissä
Erityisesti puolalaiset kunnostautuneet näissä... Hyvä kun saa painettua "lähetä ilmoitus"-nappia kun jo tarjousta pukkaa. Mulla on valmiiksi jo pakettiale -20 % kahdesta tai useammasta tuotteesta. Silti näitä naurettavia tarjouksia tulee puolalaisilta. Eräs olisi ostanut monta tuotetta, pakettialen kanssa hinta olisi ollut 40 e. Hän tarjosi 25 e? En tietenkään hyväksynyt. Tänään laitoin taas uusia ilmoituksia, välittömästi tarjotaan 25 e tuotteista 15 e. Hylkään nämä aina ja sitten laittavat uusia tarjouksia kunnes ehdin kirjoittaa viestin, etten laske hintaa kun on jo pakettiale käytössä. Sitten yleensä hiljenevät.
Muilla samoja kokemuksia? Mielestäni melko röyhkeää jopa tarjota noin suurta alennusta.
Kommentit (5)
Laita tuotteelle niin korkea hinta että tuon pakettitalojen kanssa saavat tehdä noita -60% tarjouksia ja sinun kannattaa vielä myydä.
Taas tarjottiin 38 e hintaisesta paketista 24 e. :D Hylkäsin. Muutenkaan ei ole mitään erityistä hinkua myydä Puolaan, saati sitten puoli-ilmaiseksi.
-ap
Mulla on ollut jokunen käyttämätön, normihinnalta monen kympin juttu alle kympillä myynnissä ja aina joku tinkaa lähes puolet hinnasta pois. Useimmat tarjoukset hylkään, jonkun olen hyväksynytkin, mutta ei tinkaaja sitä silti osta vaan hiljenee.
Itse laitoin minikaivurin myyntiin 35000 eurolla. Nyt on hyvä sauma myydä. Ostin myös pari nukkea jotka ajattelin myydä samaan hintaluokkaan.
2e tuotteesta tingitään 1e