Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavat tarjoukset Vintedissä

Vierailija
26.06.2026 |

Erityisesti puolalaiset kunnostautuneet näissä... Hyvä kun saa painettua "lähetä ilmoitus"-nappia kun jo tarjousta pukkaa. Mulla on valmiiksi jo pakettiale -20 % kahdesta tai useammasta tuotteesta. Silti näitä naurettavia tarjouksia tulee puolalaisilta. Eräs olisi ostanut monta tuotetta, pakettialen kanssa hinta olisi ollut 40 e. Hän tarjosi 25 e? En tietenkään hyväksynyt. Tänään laitoin taas uusia ilmoituksia, välittömästi tarjotaan 25 e tuotteista 15 e. Hylkään nämä aina ja sitten laittavat uusia tarjouksia kunnes ehdin kirjoittaa viestin, etten laske hintaa kun on jo pakettiale käytössä. Sitten yleensä hiljenevät.

 

Muilla samoja kokemuksia? Mielestäni melko röyhkeää jopa tarjota noin suurta alennusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2e tuotteesta tingitään 1e

Vierailija
2/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tuotteelle niin korkea hinta että tuon pakettitalojen kanssa saavat tehdä noita -60% tarjouksia ja sinun kannattaa vielä myydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tarjottiin 38 e hintaisesta paketista 24 e. :D Hylkäsin. Muutenkaan ei ole mitään erityistä hinkua myydä Puolaan, saati sitten puoli-ilmaiseksi. 

 

-ap

Vierailija
4/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jokunen käyttämätön, normihinnalta monen kympin juttu alle kympillä myynnissä ja aina joku tinkaa lähes puolet hinnasta pois. Useimmat tarjoukset hylkään, jonkun olen hyväksynytkin, mutta ei tinkaaja sitä silti osta vaan hiljenee.

Vierailija
5/5 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin minikaivurin myyntiin 35000 eurolla. Nyt on hyvä sauma myydä. Ostin myös pari nukkea jotka ajattelin myydä samaan hintaluokkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan