Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muuttaisitko yhteen taloudellisista syistä?
25.06.2026 |
Pk-seudulls kumpikin maksaa isoa vuokraa yksin. Vapaa-aika kuitenkin yhdessä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kämppiksiä voidaan olla, mutta seksiä en anna.
Siihen minulla meni yhdessä asuminen muutenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki muka muuttaa romanttisista syistä?
Meillä kävi niin, että oltiin seurustelun alusta asti kaikki vapaa-aika yhdessä, ja miehen vuokra-asunto tyhjänä. Luovuttiin siitä nopeasti, kun oli turha kuluerä. Kymmen vuotta nyt yhteiseloa takana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eron jälkeen muutin lapsuudenkotini äidin ja isän luo ja asuin siellä pari vuotta että sain asiani järjestettyä ja oman kodin hankittua.