Saako mies elää kelan tuilla vai totaalinen turn-off?
Esim. työkyvyttömyyseläkkellä. Työttömyys varmaan pienempi paha.
Kommentit (35)
Entä jos sen työkyvyttömänä sairaseläke on eläkeyhtiön maksamana kolme tonnia nettona kuussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua itseä ei haittasi vaikkapa työttömyys, jos hoitaa asiansa ja laskunsa.
N54
Jonkun anssi voi olla parempi kuin toisen palkka. Toki anssikin loppuu joskus, mutta itse arvostan ihmisessä muita seikkoja, kuin paljonko hän tienaa. Tiedän monta hyvin tienaavaa itsekeskeistä kusipäätä ja vastaavasti monta pienituloista, joita arvostan ihmisinä paljon enemmän kuin näitä hyvin tienaavia mlkkuja.
Se on ansiosidonnainen eikä mikään vi tun anssi! Anssi on miehen nimi!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sen työkyvyttömänä sairaseläke on eläkeyhtiön maksamana kolme tonnia nettona kuussa?
Niin no se on täysin eri asia kuin mistä ap kysyi.
Totaalinen turn off. Joudut maksamaan kaiken
Tatuoitu, työtön ja röyhkeä jännärikollinen kelpaa naisille aina.
Kelan tuilla elävä néekerĩ kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserit ei kiinnosta.
Empatiakyky nolla.
Kyllä vaan pöpieläkelläisillä on nollaa kaikki. Siks ei maksa vaivaa tuhlata ajatustakaan tuollaisiin sekopäihin jota ap edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Toki, elänhän minäkin.
Toki-tomppeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua itseä ei haittasi vaikkapa työttömyys, jos hoitaa asiansa ja laskunsa.
N54
Jonkun anssi voi olla parempi kuin toisen palkka. Toki anssikin loppuu joskus, mutta itse arvostan ihmisessä muita seikkoja, kuin paljonko hän tienaa. Tiedän monta hyvin tienaavaa itsekeskeistä kusipäätä ja vastaavasti monta pienituloista, joita arvostan ihmisinä paljon enemmän kuin näitä hyvin tienaavia mlkkuja.
Ai sitä kutsutaan nykyään jossakin piireissä anssiksi. Itse kuulen siitä tässä eka kertaa.
Itse asiassa sehän loppuu nykyisin hyvin pian, ei sillä kauaa pysty olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuserit ei kiinnosta.
Termin käyttö on osoitus älyllisestä jälkeenjääneisyydestä
Te pöpieläkkeellä olevat olette mielisairaita.
Minä olen 16 vuotta elänyt urheiluvedonlyonnilla, kohta se loppuu. Hallitus vie multa toimeentulon alta lakimuutoksella.
En ajatellut mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on työtön. Pärjää hyvin ja välillä tekee pimeesti töitä. Olen minä miehen kanssa ollut jo 15 vuotta ja ollut töissä ja työttömyyttä. Rakennusalalla menee huonosti ja mieheni on tehnyt vain raksatöitä. En usko että pääsisi uudelle alalle töihin 50 vuotiaana enää ilman kokemusta. Voin elättää miestäni ei ole mikään ongelma.
Ei se olisikaan ongelma, kun on jo ollut yhdessä.
Mutta jos nyt tapaisit miehesi, haluaisitko ilomielin alkaa elättää häntä .
Tottakai on merkitystä sillä, onko taloudessa yhdet vai kahdet tulot. Tilanteille ei mitään voi, mutta siinä vaiheessa, kun tutustutaan, tällaisilla asioilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu, työtön ja röyhkeä jännärikollinen kelpaa naisille aina.
Normaaleille naisille ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelan tuilla elävä néekerĩ kelpaa
Normaaleille naisille ei kelpaa.
Mulla on tuttavapariskunta, molemmat jääneet sairaseläkkeelle 30-40-vuotiaina. Ovat olleet yhdessä n 15 vuotta. Touhuavat yhdessä vaikka mitä ja ovat aivan törkeän onnellisia yhdessä 😄. En todellakaan osaa nähdä mitään pahaa tai ongelmaa heidän suhteessaan tai tavassaan elää.