Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies elää kelan tuilla vai totaalinen turn-off?

Vierailija
25.06.2026 |

Esim. työkyvyttömyyseläkkellä. Työttömyys varmaan pienempi paha.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit ei kiinnosta.

Vierailija
2/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan elintavoista ja luonteesta. Eiköhän päihteetön ja huumorin omaava herrasmies halutessaan seuraa saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs elää. Kannattaa vaan sitten mitoittaa ne muutkin toiveet aika paljon matalammalle.

Vierailija
4/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit ei kiinnosta.

Empatiakyky nolla.

Vierailija
5/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, elänhän minäkin.

Vierailija
6/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua joutua elättämään tai muutenkaan vetämään ketään perässä.

Vierailija
7/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa elää mutten itse ainakaan kehtaisi siinä tilanteessa asemassa alkaa ketään iskemäänkään

Vierailija
8/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Elämässä, elämän rytmissä, taloustilanteessa ja jaksamisessa kun on samankaltaisuutta, helpompi tulla toimeen ja suunnitella tulevaisuutta.

Vierailija
9/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuserit ei kiinnosta.

Empatiakyky nolla.

Empatia ei edistä sitä "syttymistä", että empatiaa voi olla, mutta se ei ole se tunne mikä saa pariutumaan

Vierailija
10/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina menee, parisuhteeseen minulle ei

Vierailija
11/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit ei kiinnosta.

Termin käyttö on osoitus älyllisestä jälkeenjääneisyydestä

Vierailija
12/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon naisia, jotka ovat samassa tilanteessa. Lisäksi ihmisten työkyky vaihtelee, kukaan ei ole 100% työkykyinen joka päivä.

Vierailija
13/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuserit ei kiinnosta.

Empatiakyky nolla.

Empatia ei edistä sitä "syttymistä", että empatiaa voi olla, mutta se ei ole se tunne mikä saa pariutumaan

Asian pystyy ilmaisemaan nätimminkin eli vaikka "erilaiset elämäntilanteet niin ei onnistuisi" kuin "luuserit ei kiinnosta" 

Vierailija
14/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on kuolemantuomio. Ihmisarvo mitataan sillä, onko ihminen töissä vai ei. Tätä kehitystä oikeisto yrittää juurruttaa aina vaan tiukemmin suomalaiseen yhteiskuntaan.

Vierailija
15/35 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys on kuolemantuomio. Ihmisarvo mitataan sillä, onko ihminen töissä vai ei. Tätä kehitystä oikeisto yrittää juurruttaa aina vaan tiukemmin suomalaiseen yhteiskuntaan.

Suomalaisten identiteetti on että tekee kokoajan töitä, tätä on jauhettu suomalaisiin useamman sata vuotta. Jos ei ole töissä tai työkykyinen niin on kuin joku ruton kantaja.

Vierailija
16/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on työtön. Pärjää hyvin ja välillä tekee pimeesti töitä. Olen minä miehen kanssa ollut jo 15 vuotta ja ollut töissä ja työttömyyttä. Rakennusalalla menee huonosti ja mieheni on tehnyt vain raksatöitä. En usko että pääsisi uudelle alalle töihin 50 vuotiaana enää ilman kokemusta. Voin elättää miestäni ei ole mikään ongelma.

Vierailija
17/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseä ei haittasi vaikkapa työttömyys, jos hoitaa asiansa ja laskunsa. 

N54

Vierailija
18/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän elät, ei vaikuta mun elämään. Parisuhdetta en kuitenkaan tuollaisen kanssa haluaisi. Ei tarvitse mua elättää, mutta haluan miehen jonka kanssa voi käydä keikoilla, ravintoloissa, ulkomailla yms. Kelan tuilla elävällä ei pahemmin tuollaisiin ole varaa enkä mä niin hyvätuloinen ole, että voisin kustantaa itseni lisäksi tuollaiset toisellekin. 

Vierailija
19/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunnan tasolla saatetaan mitatakin. Yksittäiset yksilöt voivat silti valita rakastaa inhimillistä ihmistä.

Vierailija
20/35 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua itseä ei haittasi vaikkapa työttömyys, jos hoitaa asiansa ja laskunsa. 

N54

Jonkun anssi voi olla parempi kuin toisen palkka. Toki anssikin loppuu joskus, mutta itse arvostan ihmisessä muita seikkoja, kuin paljonko hän tienaa. Tiedän monta hyvin tienaavaa itsekeskeistä kusipäätä ja vastaavasti monta pienituloista, joita arvostan ihmisinä paljon enemmän kuin näitä hyvin tienaavia mlkkuja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi