Kuinka korkeaa vuokraa maksatte ja missä asutte?
Yksityinen vuokranantaja vai mikä?
Itseäni risoo nämä vuokra-asuntojen hintojen nousu. Nyt jo maksan kaupungin vuokra-asunnosta 52 neliötä 810€. On kyllä ihan kivasti rempattu (vaikka itse talo vanha) ja sijainti ihan ok.
Haluaisin kuitenkin muuttaa (minulla 1 lapsi), mutta siis voi luoja mitä hintoja joutuu maksamaan. Vähänkin kivempi asunto ja paremmalla sijainnilla, niin menee jo yli 900€ vaikka neliöitä ei olisi kuin 50. Omistusasuntoon en saa riittävän suurta lainaa, jotta saisin minkäänlaisen järkevän asunnon tästä kaupungista.
Kommentit (28)
Helsinki, kaupungin asunto, 40m2. Miehen kanssa yhteensä maksetaan 500€.
Vuokra on 810€ mutta vähänkin kivempi ja paremmalla sijainnilla olisi 900€
20e kk. Veneen alla saan asua sitä summaa vastaan. Puhelimen varastin käyn kahvilassa aina lataamassa ja lainaamassa wifiä. Ruuaksi yritän kalastella paljain käsin ja keihäällä. Myös olen yrittänyt saada oravia kiinni. Sieniä ja marjoja tulee naposteltia paljon. Vaatteeni tein roskapusseista.
1240€ 75m2 kolmio Helsinki Viikki. Ei yksityinen,ei kaupunki.,ei vuokrayhtiö.
Vierailija kirjoitti:
20e kk. Veneen alla saan asua sitä summaa vastaan. Puhelimen varastin käyn kahvilassa aina lataamassa ja lainaamassa wifiä. Ruuaksi yritän kalastella paljain käsin ja keihäällä. Myös olen yrittänyt saada oravia kiinni. Sieniä ja marjoja tulee naposteltia paljon. Vaatteeni tein roskapusseista.
Otan tästä kopin ja kokeilen samaa.
760 rivarikolmio maaseudulla hyvillä kulkuyhteyksillä Pirkanmaalla
Parin tonnin paikkeilla. Yksiö Lontoossa.
1560 € plus vesi ja sähkö. Lapsia.
Olen työtön.