Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis häh, eikö sähköautoissa ole pakoputkia? Ei siis mitään pakokaasujakaan?

Vierailija
25.06.2026 |

Olen nyt viime aikoina nähnyt muutaman auton, joissa ei ole ollut pakoputkea ollenkaan. Nämä siis ilmeisesti ovat niitä sähköautoja... ja niistäkö ei mitään pakokaasujakaan sitten tule? Siis eikö tuollaiset sähköautot olisi kaupungissa paljon parempia esim. ilmanlaadun kannalta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut vielä vastausta kysymykseen miksi sähköautoihin tulee sähköpaloja, jotka alkavat äkillisesti ja polttavat auton kokonaan?

Vierailija
22/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut vielä vastausta kysymykseen miksi sähköautoihin tulee sähköpaloja, jotka alkavat äkillisesti ja polttavat auton kokonaan?

Kinuskit tekee autot. Temulaatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut vielä vastausta kysymykseen miksi sähköautoihin tulee sähköpaloja, jotka alkavat äkillisesti ja polttavat auton kokonaan?

Jännite-ero kennojen välillä ja akun kuumeneminen.

Kun jokin akun kennoista menee oikosulkuun se syttyy tai voi jopa räjähtää.

Vierailija
24/24 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslassa ei ole pakoputkea jotta kokoaikainen tyhjäkäynti talvella jää salaisuudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi