Siis häh, eikö sähköautoissa ole pakoputkia? Ei siis mitään pakokaasujakaan?
Olen nyt viime aikoina nähnyt muutaman auton, joissa ei ole ollut pakoputkea ollenkaan. Nämä siis ilmeisesti ovat niitä sähköautoja... ja niistäkö ei mitään pakokaasujakaan sitten tule? Siis eikö tuollaiset sähköautot olisi kaupungissa paljon parempia esim. ilmanlaadun kannalta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut vielä vastausta kysymykseen miksi sähköautoihin tulee sähköpaloja, jotka alkavat äkillisesti ja polttavat auton kokonaan?
Kinuskit tekee autot. Temulaatua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut vielä vastausta kysymykseen miksi sähköautoihin tulee sähköpaloja, jotka alkavat äkillisesti ja polttavat auton kokonaan?
Jännite-ero kennojen välillä ja akun kuumeneminen.
Kun jokin akun kennoista menee oikosulkuun se syttyy tai voi jopa räjähtää.
Teslassa ei ole pakoputkea jotta kokoaikainen tyhjäkäynti talvella jää salaisuudeksi.
Ei tullut vielä vastausta kysymykseen miksi sähköautoihin tulee sähköpaloja, jotka alkavat äkillisesti ja polttavat auton kokonaan?