Siis häh, eikö sähköautoissa ole pakoputkia? Ei siis mitään pakokaasujakaan?
Olen nyt viime aikoina nähnyt muutaman auton, joissa ei ole ollut pakoputkea ollenkaan. Nämä siis ilmeisesti ovat niitä sähköautoja... ja niistäkö ei mitään pakokaasujakaan sitten tule? Siis eikö tuollaiset sähköautot olisi kaupungissa paljon parempia esim. ilmanlaadun kannalta?
Kommentit (24)
Pakoputki kuljettaa moottoritilassa syntyviä bensiinin palamisreaktion aiheuttamia pakokaasuja pois. Päättele kuinka paljon bensiiniä sähköauto polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakoputki kuljettaa moottoritilassa syntyviä bensiinin palamisreaktion aiheuttamia pakokaasuja pois. Päättele kuinka paljon bensiiniä sähköauto polttaa.
Mihin se sähköauton tuottama energia sitten "purkautuu"? Jääkö se elämään siihen auton runkoon tms.? Ja tämän takia sähköautot palavat niin paljon helpommin
Sähköautoissa on oikean takarenkaan etupuolella pienen pieni reikä, josta se liruttaa sitä radioaktiivista jätevettä, mitä tulee kun sähköauto ladataan ydinsähköllä.
Kivihiiltä poltetaan ja siitä tulee Autolle sähköä.
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla järjenjättiläinen.
Idioluutiosta tulee koko ajan todisteita lisää, vaikka sille elokuvalle naureskelin 20 vuotta sitten, mutta nyt kun katsoin sen uudestaan tajusin että se on totta
Noiden päästöt tulevat sieltä akku alkuaineiden materiaalien kaivuista ja ympäristö tuhoista ennen kun niillä on ajettu metriäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakoputki kuljettaa moottoritilassa syntyviä bensiinin palamisreaktion aiheuttamia pakokaasuja pois. Päättele kuinka paljon bensiiniä sähköauto polttaa.
Mihin se sähköauton tuottama energia sitten "purkautuu"? Jääkö se elämään siihen auton runkoon tms.? Ja tämän takia sähköautot palavat niin paljon helpommin
Ei se kineettinen energia mihinkään jää elämään. Se siirtyy sähköharnessin ja akseliston kautta auton renkaisiin, joka taas siirtää sitä monen tonnin möhkälettä määräämääsi suuntaan.
Sähköautoissa on pakoputkivaraus. Teslassa ei ole, mutta muissa on.
Syystä että jos auton omistaja kyllästyy sähköautoon ja laittaa polttomoottorin tilalle.
Ne savuttaa eritavalla. Saastuttaa ja ennen liikkumista.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautoissa on pakoputkivaraus. Teslassa ei ole, mutta muissa on.
Syystä että jos auton omistaja kyllästyy sähköautoon ja laittaa polttomoottorin tilalle.
Minkäköhän polttiksen meinasit laillisesti muutoskatsastuttaa johonkin Model 3 Teslaan?
Vaikka aloituksen onkin tarkoitus olla sarkasmia, niin täysin päästötön ei sähköautokaan ole. Ne päästöt syntyvät siellä akkumineraalien louhimispaikalla. Yksi dumpperi käyttää 200 litraa dieseliä tunnissa, ja siinä ajoneuvossa on pakoputket.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköautoissa on pakoputkivaraus. Teslassa ei ole, mutta muissa on.
Syystä että jos auton omistaja kyllästyy sähköautoon ja laittaa polttomoottorin tilalle.
Minkäköhän polttiksen meinasit laillisesti muutoskatsastuttaa johonkin Model 3 Teslaan?
Veekasin.
Ne valtavat saastepilvet on tuutattu ilmakehään myrkkyakkua valmistaessa. Se on saastuttanut niin paljon että polttomoottori ei koko elinkaarensa aikana saastuta yhtä paljon, eli on ympäristölle parempi.
Sähköauto säteilee ympäristöön aina kun sitä käytetään. Kukaan ei ole huolissaan syöpävaarasta.
Auto ilman pakoputkea on kuin homo ilman persreikää.
Vierailija kirjoitti:
mulla on sähköautossa webasto
Se siittä "täyssähkösyydestä"🤣
Vierailija kirjoitti:
Ne valtavat saastepilvet on tuutattu ilmakehään myrkkyakkua valmistaessa. Se on saastuttanut niin paljon että polttomoottori ei koko elinkaarensa aikana saastuta yhtä paljon, eli on ympäristölle parempi.
Ja kaikki muut osat myös. Sähköauton osia tehdään lukemattomissa tehtaissa. Niitä kuljetellaan pitkin maailmaa valtavilla Konttialuksilla.
Lopuksi se itse Auto rahdataan polttoöljyllä kohdemaahansa.
Ympäristöteko on ajaa loppuun vanha Bensa/Dieselauto.
ÄO:ni putosi tämän viestin myötä 12 pistettä