Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt sitten tehdä kun töitä en saa vaikka tuhansia hakemuksia takana, ja 12 vuotta työttömyyttä?

Vierailija
25.06.2026 |

Mitäs meille väliinputoajille keksitään?

M38

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään työttömänä olleena täytyy vain lopulta hyväksyä oma tilanne, ja alkaa elämään sillä tavalla mihin on mahdollisuus ja pyrkiä radikaaliin tyytyväisyyteen vaikka onkin askeettista ja köyhää. 

Vierailija
22/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjan poiminta työllistää aina. Mikä on sinun tekosyysi että et kerää mansikoita tai mustikoita. Oletko niin vaivainen vai laiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 12 vuotta työtön. Olen ollut 18 vuotta. Heti kun valmistuin rakennusinsinööriksi niin minusta tuli työtön.

12 ja 18 vuotta on istuttu ja odotettu että joku antaa/tarjoaa töitä? Eikö rakennusinsinöörin taidoilla voi alkaa valmistamaan vaikka leikkimökkejä? Tekisit niin hienoja että kauppa kävisi.

Vierailija
24/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy tilanteesi ja ole luuseri. Sitten vain odottelet kuolemaa. Haudassa on aikaa levätä.

Vierailija
25/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin nauttia elämästä. Elämä on paljon muutakin kuin työnteko ja yhteiskuntalarppi.

Vierailija
26/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuskiksi pääse jokainen jos ei ole sokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tehdä mitään.

Vierailija
28/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteleppa miten meitä sinun elättäjiä vi.....aa kaltasesi tyhjän pantin elättäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajatteleppa miten meitä sinun elättäjiä vi.....aa kaltasesi tyhjän pantin elättäminen.

Jos oikeisto ei tykkää työttömistä niin miksi he eivät sitten tarjoa työttömille töitä firmoissaan?

Vierailija
30/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sulle voisi mitään keksiä kun valtion ja kuntien tukitöistä ei makseta paljoakaan ja sullehan ei mikään alle kajden tonnin rupupalkka kelpaa.

Palkan tulisi olla sellainen jolla voi itsensä elättää.
Voiko mielestäsi alle 2000e/kk bruttopalkalla elättää itsensä ja perheensä vuonna 2026?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ulkomaille

Vierailija
32/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sulle voisi mitään keksiä kun valtion ja kuntien tukitöistä ei makseta paljoakaan ja sullehan ei mikään alle kajden tonnin rupupalkka kelpaa.

Palkan tulisi olla sellainen jolla voi itsensä elättää.
Voiko mielestäsi alle 2000e/kk bruttopalkalla elättää itsensä ja perheensä vuonna 2026?

Miksei voi, kun tuillakin voi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjan poiminta työllistää aina. Mikä on sinun tekosyysi että et kerää mansikoita tai mustikoita. Oletko niin vaivainen vai laiska.

Itse oon ainakin marjanpoimintaan täysin työkyvytön (selkä ja oikea käsi mennyt paskaksi onnettomuudessa). - eri

Vierailija
34/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan elämistäsi Kelan rahoilla kuten tähänkin asti olet tehnyt. Kaikista ei ole vaan työntekjäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko eutanasia vaihtoehto? Se voisi lopettaa masennuksen ja rahaongelmat.

Vierailija
36/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajatteleppa miten meitä sinun elättäjiä vi.....aa kaltasesi tyhjän pantin elättäminen.

Sinä sen suoraan sanoit. Mies on 38v ja suurimman osan aikuisiästään ollut muiden elätettävänä. Nyt kyselee, että mitä tehdä? Kaikkien vuosien jälkeen? Opiskele, perusta yritys, verkostoidu, ole aktiivinen! Mies parhaassa työiässä. Miten edes kehtaa?! Mä olen yli 10v vanhempi nainen. Tehnyt fyysistä vuorotyötä osittain huonollakin palkalla, ollut näiden vuosien aikana kolmen lapsen yh ja tehnyt silloin tavallaan kannattamatonta työtä (lasten kanssa olisi saanut hyvät tuet), osallistunut tämän nuoren miehen elättämiseen. Sairastumiseen ja lyhytaikaiseen työttömyyteen riittää ymmärrys, samoin jos joskus 60v+ jää työttömäksi, niin ymmärrän, että on hankalaa työllistyä (ja on ihan ok, että työt menee nuoremmille), mutta 38v ilmeisesti terve mies?!! Hyi mikä vätys.

Vierailija
37/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö löpö, onko sulla päässä vikaa tai muita terv. ongelmia? 38v parhaassa työiässä!

 

T. 60v mummo, eka kertaa työtön, 39v työelmää takana. Ehkä asenne vamma tai lorvikatarri?

Vierailija
38/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkikseen. 99% varma duuni tiedossa.

Vierailija
39/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajatteleppa miten meitä sinun elättäjiä vi.....aa kaltasesi tyhjän pantin elättäminen.

Hah onneksi teitä vituttaa. :)

Vierailija
40/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisten työpanosta oikeasti tarvittaisiin yhteiskunnan pyörittämiseen niin työttömyyttä ei olisi koska kaikki työttömät olisi kutsuttu työhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi