Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miami vice on paras sarja koskaan.

Vierailija
25.06.2026 |

Nykyään tehdään jotain nynny sarjoja jossa nuuhitaan rikollisten pyllyjä. Miami vicessa ammuuttiin rikollinen heti ja pistettiin porukkaaa matalaksi. Ja ne näyttelijät  Don Johnson ja Philip Michael Thomas ja muut kuten Castillo  Edward James Olmos Olivat parasta. Ei ole toista sarjaa misssä kemiat osuu täydellisesti.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?

Mutta hänhän oli setämies

Vierailija
22/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.

Woketettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taistelupari oli kans hyvä sarja.

Niin ja dark angel ja moonlightning

Vierailija
24/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopranos ja kylmä rinki

Juu, ei ole Miami Vicella mitään jakoa parhaiden sarjojen listalla nykypäivänä. Aikansa näköistä kasarikökköä koko sarja.

Vierailija
25/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.

Ai miten niin surkea? Loistava leffa. Tarkoitus oli näyttää miltä Miami Vice näyttäisi nykypäivänä, ei Miami ole enää entisensä olisi ollut järjetöntä tehdä vanhan sarjan mukainen huumorihuiskaus. 

Vierailija
26/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?

Mutta hänhän oli setämies

Setämies on luomakunnan kruunu! T: M65+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.

Woketettu

Sehän on absoluuttisen maskuliininen elokuva, ei ole mitään wokea. 

Vierailija
28/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hill Street Blues, let’s be careful out there.

Katsoin yhden jakson vähän aikaa sitten ja tuntui uskomattomalle miten hyvin se oli kuvattu ja ne roolihahmot niin uskottavia. Nykysarjat on vaan kumisia hahmoja ja wokea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen, kuten ap:n, ohjelma.

Vierailija
30/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä versiossa musta näyttelijä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistelupari oli kans hyvä sarja.

Joo sekin oli. Makepeace ja Dempsey.

Meillä Makepeace taivutettiin muotoon makeeperse. Olimmehan sentään Junttilan perhe. 

Vierailija
32/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siinä versiossa musta näyttelijä?

Lainaus epäonnistui. Tämä kommentti oli sille, joka valitti, että elokuva oli wokea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.

Woketettu

Sehän on absoluuttisen maskuliininen elokuva, ei ole mitään wokea. 

Jaa ei että se Crocket siinä alkaa pyörii ruman kiinalaisen kanssa. Alkuperäissarjassa sillä oli aina kauniita naisia. Ei voi wokempaa olla.

Vierailija
34/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taistelupari oli kans hyvä sarja.

Joo sekin oli. Makepeace ja Dempsey.

Kylmä rinki. 10+  salaiset kansiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin.

Tosin se ei ole sitten mitään aikansa kutakin, että jonkun loppumisesta on jo kauan aikaa. 

Vierailija
36/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.

En pidä sitä surkeana, vaikka ensikatselu olikin pettymys. Nyt useamman kerran katselun jälkeen tajuaa, että kyse on vakavasti otettavasta elokuvasta, joka päivittää Miamin ja USA:n salakuljetus- ja huumetilanteen 2000-luvulle. Michael Mannin käsialaa sekä sarja että elokuva.

Vierailija
37/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?

Mutta hänhän oli setämies

Voi sitä älämölöä jos tuollaista olisi jossain tv-sarjassa nykyään yhyy noi miehet kattoo naisia

Vierailija
38/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.

En pidä sitä surkeana, vaikka ensikatselu olikin pettymys. Nyt useamman kerran katselun jälkeen tajuaa, että kyse on vakavasti otettavasta elokuvasta, joka päivittää Miamin ja USA:n salakuljetus- ja huumetilanteen 2000-luvulle. Michael Mannin käsialaa sekä sarja että elokuva.

Oli se ihan hyvä leffa mutta kuitenkin aika homostelua, ei ollut Manin parhaita

Vierailija
39/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: opiskelin auan s itten insinööriksi tekussa. Pojat oli laittaneet tyttökuvia luokan seinälle. Jotkut tytöistä (meitä oli 5) laittoi Don Johnsonin yläosattoman kuvan luokan seinälle. 

Vierailija
40/40 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: opiskelin auan s itten insinööriksi tekussa. Pojat oli laittaneet tyttökuvia luokan seinälle. Jotkut tytöistä (meitä oli 5) laittoi Don Johnsonin yläosattoman kuvan luokan seinälle. 

Oi niitä aikoja kun naiset laittoi valkoihoisen miehen kuvia seinälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä