Miami vice on paras sarja koskaan.
Nykyään tehdään jotain nynny sarjoja jossa nuuhitaan rikollisten pyllyjä. Miami vicessa ammuuttiin rikollinen heti ja pistettiin porukkaaa matalaksi. Ja ne näyttelijät Don Johnson ja Philip Michael Thomas ja muut kuten Castillo Edward James Olmos Olivat parasta. Ei ole toista sarjaa misssä kemiat osuu täydellisesti.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.
Woketettu
Vierailija kirjoitti:
Taistelupari oli kans hyvä sarja.
Niin ja dark angel ja moonlightning
Vierailija kirjoitti:
Sopranos ja kylmä rinki
Juu, ei ole Miami Vicella mitään jakoa parhaiden sarjojen listalla nykypäivänä. Aikansa näköistä kasarikökköä koko sarja.
Vierailija kirjoitti:
Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.
Ai miten niin surkea? Loistava leffa. Tarkoitus oli näyttää miltä Miami Vice näyttäisi nykypäivänä, ei Miami ole enää entisensä olisi ollut järjetöntä tehdä vanhan sarjan mukainen huumorihuiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?
Mutta hänhän oli setämies
Setämies on luomakunnan kruunu! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.
Woketettu
Sehän on absoluuttisen maskuliininen elokuva, ei ole mitään wokea.
Vierailija kirjoitti:
Hill Street Blues, let’s be careful out there.
Katsoin yhden jakson vähän aikaa sitten ja tuntui uskomattomalle miten hyvin se oli kuvattu ja ne roolihahmot niin uskottavia. Nykysarjat on vaan kumisia hahmoja ja wokea.
Oliko siinä versiossa musta näyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelupari oli kans hyvä sarja.
Joo sekin oli. Makepeace ja Dempsey.
Meillä Makepeace taivutettiin muotoon makeeperse. Olimmehan sentään Junttilan perhe.
Vierailija kirjoitti:
Oliko siinä versiossa musta näyttelijä?
Lainaus epäonnistui. Tämä kommentti oli sille, joka valitti, että elokuva oli wokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.
Woketettu
Sehän on absoluuttisen maskuliininen elokuva, ei ole mitään wokea.
Jaa ei että se Crocket siinä alkaa pyörii ruman kiinalaisen kanssa. Alkuperäissarjassa sillä oli aina kauniita naisia. Ei voi wokempaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelupari oli kans hyvä sarja.
Joo sekin oli. Makepeace ja Dempsey.
Kylmä rinki. 10+ salaiset kansiot.
Aikansa kutakin, sanoi pässi kun päätä leikattiin.
Tosin se ei ole sitten mitään aikansa kutakin, että jonkun loppumisesta on jo kauan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.
En pidä sitä surkeana, vaikka ensikatselu olikin pettymys. Nyt useamman kerran katselun jälkeen tajuaa, että kyse on vakavasti otettavasta elokuvasta, joka päivittää Miamin ja USA:n salakuljetus- ja huumetilanteen 2000-luvulle. Michael Mannin käsialaa sekä sarja että elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Don Johnson on yksi seksikkäimmistä miehistä koskaan sarjassa,ihana. Miksei miehet ole enää tuollaisia?
Mutta hänhän oli setämies
Voi sitä älämölöä jos tuollaista olisi jossain tv-sarjassa nykyään yhyy noi miehet kattoo naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin se elokuva olisi saanut jäädä tekemättä. Se oli surkea tekele.
En pidä sitä surkeana, vaikka ensikatselu olikin pettymys. Nyt useamman kerran katselun jälkeen tajuaa, että kyse on vakavasti otettavasta elokuvasta, joka päivittää Miamin ja USA:n salakuljetus- ja huumetilanteen 2000-luvulle. Michael Mannin käsialaa sekä sarja että elokuva.
Oli se ihan hyvä leffa mutta kuitenkin aika homostelua, ei ollut Manin parhaita
Ohis: opiskelin auan s itten insinööriksi tekussa. Pojat oli laittaneet tyttökuvia luokan seinälle. Jotkut tytöistä (meitä oli 5) laittoi Don Johnsonin yläosattoman kuvan luokan seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Ohis: opiskelin auan s itten insinööriksi tekussa. Pojat oli laittaneet tyttökuvia luokan seinälle. Jotkut tytöistä (meitä oli 5) laittoi Don Johnsonin yläosattoman kuvan luokan seinälle.
Oi niitä aikoja kun naiset laittoi valkoihoisen miehen kuvia seinälle.
Mutta hänhän oli setämies