Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (7982)

Vierailija
7981/7981 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ihmisiä vaivaa kun täytyy niin ilkeästi kommentoida? Esim. Verhoa? Taitaa olla naisilla nutturat liian kireällä.. 

Tällä palstalla pesii paljon mielenterveyspotilaita. Purkavat omaa pahaaoloaan räksyttämällä 7-23 joka päivä ihmisten ulkonäöstä ja muuta täysin epäolennaisesta. 

Mikäs diagnoosi sulla on?

Mulla? Ei mikään. Heitetään kysymys bumerangina sinne takaisin. Mikäs diagnoosi sulla on?

Ei mikään. Sä tiesit kertoa, että täällä mielenterveyspotilaat puhuvat joka päivä 7-23 ulkonäöstä ja epäolennaisuuksista. Taidat viihtyä hyvin kaltaistesi joukossa?

Lukutaitoiset ymmärsivät, että ei tarkoitettu kaikkia kirjoittajia. Taisit tunnistaa itsesi kuvauksesta, kun noin kovasti älähdit.

t. se, joka oikeasti kirjoitti mt-potilaista

Äläpäs moiti muita kirjoittajia. Jos ei ole mitään otsikkoon liittyvää, voi olla kirjoittamatta.

Hyvä neuvo. Vielä kun itse osasit sitä noudattaa niin hyvä tulisi. 

Samoin. "Täällä pesii paljon mielenterveyspotilaita." Liittyy tanssiohjelmaan miten? Se on vaan voi voi kun ollaan eri mieltä, ilmeisesti tullut vääränlaisia kommentteja. Sen jälkeen ruvetaan palstapoliiseiksi.

Minun on nyt pakko kertoa sinulle järkyttävä asia: Täällä kirjoittaa muitakin kuin sinä ja minä. Minä en ole kirjoittanut mitään mielenterveyspotilaista, joten turhaan valitat minulle sellaisesta. Enkä ole ruvennut palstapolisiksi. Totesin vain, että sinunkin olisi hyvä opetella kirjoittamaan aiheeseen liittyen. Ja ennen kuin tulet vänkäämään: Tiedän kyllä, että tämäkään viesti ei liity aiheeseen. Siksi en jankkaa kanssasi tämän enempää. 

Vierailija
7982/7981 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kastanjalla ja Jaakolla on molemmilla kivan malliset silmät, sellaiset kissamaiset viirusilmät. 🤩

Ja molemmat lausuvat R:n ranskalaisittain 😍 Match made!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla