Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7638)
Onko Janne ja Talea näytellyt Helenan poika Emil Hallberg näytelleet Salkkareissa osittain samaan aikaan? Onko niiltä ajoilta jotain kaunaa jota Helena nyt kostaa Jannelle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Robin tulee tanssituomariksi? Tai yleensä koko ohjelmaan, miksi?
Niinpä. Ei kiinnosta sen pojun kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti heidän piti korostaa tätä, että Linda rakastaa naista ja Valtteri rakastaa miestä. Kylmä ja teennäinen, jossa ei ollut pasodoblen tunnelmaa ollenkaan.
Miten sitä muka korostettiin? Olisiko heidän pitänyt esittää heteroparia niin olisit ollut tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Linda ja Valtteri hieno !
Mikä tanssi, valaistus ja Valtteri meikki ja kampaus, hienoa vaikuttavaa.
Vaikkei tuomarit tykännyt , mut oli näyttävä esitys.
Olen samaa mieltä!
En paheksu tatuointeja, mutta säälittää. Olen 83 v. nainen ja olen kuvitellut, miltä nuorena otetut tatuoinnit näyttäisivät laihalla ja ryppyisellä ihollani. Ei yhtään naurata. Mahtavatko ihmiset osata kuvitella, miltä tulevat näyttämään ja lieneekö terveellistäkään, jos suurin osa ihosta on käsitelty.
Jurtza oli niin suloinen tänäänkin. Ihanaa kun tulivat käymään. <3
Vierailija kirjoitti:
Lesbo-Linda toivoo naisopettajaa. Sekin vielä. Ja sitäkään ei saa kritisoida Suomessa. Luonnotonta.
Luonnotonta on sinun tyhmyytesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyikö Janne Alisalta, mikä levy kannattaa ottaa?
Jotain se huusi sinne yleisöön ja sanoi että "ai kaksi? Okei. "
Eikö kukaan muu huomannut kun se huuteli siinä ennen oman cd:nsä ottamista?
Mitä sitten? Kaatuuko maailma mutta putte saa jatkaa sotia?
Saattaa kaatua esimerkiksi koko Suomi. Jos ei enää edes Setä Samuli tule apuun.
Anni taktisesti poissa, pysyy seuraavat kaksi viikkoa. Jani ei saanut vähiten ääniä yhteispisteissä, mutta ei haluttu tanssiesitystä esim. Jani ja Anssi. Siihen ei Maikkarin huumori enää sentään olisi taipunut. Täysin varma, että Ellinoora olisi tippunut rehellisissä pistelaskuissa.
Vierailija kirjoitti:
En paheksu tatuointeja, mutta säälittää. Olen 83 v. nainen ja olen kuvitellut, miltä nuorena otetut tatuoinnit näyttäisivät laihalla ja ryppyisellä ihollani. Ei yhtään naurata. Mahtavatko ihmiset osata kuvitella, miltä tulevat näyttämään ja lieneekö terveellistäkään, jos suurin osa ihosta on käsitelty.
Minuakin säälittää ja surettaa kun kaunis nuori ihminen pilaa tatuoinneilla ulkonäkönsä.
Nuoret eivät itse ymmärrä miten kaunis ja katoava asia nuori sileä iho on ja miten sitä kannattaisi arvostaa ja suojella.
Joku ruusu tai kirsikka voi nuorena jossain tilanteessa tuntua hyvältä idealta ja symboliikka jotenkin syvälliseltä, mutta harvoin enää vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin P tuomarina ensi kerralla!
Onko Robin kisannut tässä kisassa? Jos ei niin heti enskaudelle!
Mikä on parasta Robinissa?
Komea ulkonäkö ja hyvät käytöstavat esimerkiksi.
Palsta on kyllä tänään näyttänyt maksimaalisen p.skan määrän kommenteissa ja huomenna jatkuu..........
Samaa mieltä, tatskat vie juhlapuvusta loiston kun ne kilpailee kokoajan huomiosta. Ikävimmältä on näyttäneet morsiamet, joilla upeat luomukset huntuineen ja sitten paljaat, töhrityt käsivarret pilaa näyn. Luulenpa, että viimeistään siinä kohtaa neito mielessään toivoo, että käsivarret olisivat puhtaat musteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, Linda olis halunnu naisopen.
Saikin miehisimmän miehen…
Millä lailla miehinen? Isokokoinen kyllä, mutta ei muuten.
Tatskamies tanssi yllättävän hyvin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurusteli Sohvisten Juhanin kanssa
Ai kuka?
Veronica seurusteli Juhanin kanssa. (Painoin vahingossa väärää nappia aiemmin, niin ei tullut edellisen viestin lainaus mukaan)
Eikö Veronica muuten jossain kohtaa ollut Villegallenkin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 69-vuotias nainen ja ihmettelen tämän palstan naisvihamielisyyttä. Ja etenkin sitä loanheittoa mitä NAISET suoltavat Veronica Verhon päälle!!! Lopettakaa jo se tatuoinneista vöyhkääminen. Tämä on suoraa jatkumoa Vapun mollaamiselle. Onko teillä joku kilpailu kuka osaa olla ilkein??? Veronica suoriutuu tehtävästään hyvin ja puku on kaunis hänen päällään ja tatskat sopii puvun väreihin.
Minä kyllä inhoan tasapuolisesti tatuointeja naisten, miesten, heteroiden , homojen, ja eri etnisten ryhmien iholla.
Omissa kommenteissani ei ole kyse naisvihamielisyydesta vaan ihan aidosta tatuointi-inhosta.
Inhoan tatuointeja ensinnäkin siksi että ehjä terve iho on kauneinta mitä ihmisen pinnassa voi olla ja nuo tuherrukset pilaavat sen.
Toiseksi inhoa tatuointeja niiden surkea esteettisen laadun vuoksi.
Näitä tatuointeja tekee itseoppineet ö-luokan tuhertajat, eivät mitkään koulutetut ja harjaantuneet huipputaiteilijat.
99 % kansasta ei kelpuuttaisi Veronica Verhon tatuointeja edes kaverille annettavaan syntymäpäiväkorttiin saati olohuoneensa seinälle.
Mutta koko kansan on niitä tuoijotettava Suomen suosituimmassa tv-ohjelmassa.
Juu, kukaan ei huolisi noita tatskoja omalle seinälle tapettiin tai maalaukseen.
Nolointa näissä tatuoinneissa on niiden aiheiden typeryys ja lapsellisuus.
Niin kuin kirjoitattaisi iholleen että olen vähän tyhmä.
Joo. Sillä juontajalla on jotain ruusuja olkapäissä. Ja jotain kirsikan näköisiä käsissä.
Näissä on varmaan jotain hirveän syvällistä ja älyllistä symboliikkaa niin kuin tatuoidun omasta mielestä aina.
Tämä Veronica näyttää kyllä minun mielestäni Biolan tai Kekkilän puutarhalannoitesäkiltä.
Lannoitefirmat voisivat palkata tuon mainostytökseen. Samat kuviot sitten mainosauton kylkeen.
Tuo Veronica vaikuttaa muuten ihan pätevältä.
En siksi voi mitenkään käsittää miksi on mennyt tärvelemään ulkonäkönsä.
Huono esimerkki nuorille, jotka vinkuvat tatuointeja ymmärtämättä että rumenevat iholla seuraavat 70 vuotta ja luovat negatiivista ja lapsellista kuvaa ihmisestä.
En voi käsittää miten televisioruutuun on tuotu tuollainen puhuva kanankakkasäkkimainos.
Miksi katsojat innostuisivat jostain lapsellisista laaduttomista kukka- tai kirsikkatöherryksistä jotka eivät sovi elegantin iltapuvun kanssa ?
Varsinkin kun aika monessa perheessä vanhemmat yrittävät pitää lapsensa erossa tatuoinneista.
Tatuoinnit saattava olla yleisiä jossain piireissä, mutta eivät omissani enkä näe että ne parantaisivat jälkikasvuni elämää millään tavalla.
En ole yhtään tatuointia nähnyt omalla työpaikallani, lähipiirilläni tai naapureillani. En edes siivoojillamme.
Sen sijaan näen niitä Kelan edessä huojuvilla narkkareilla ja halpojen baarien baarimikoilla.
Kun ihmisellä on tatuointi naamassa, yleensä pian paljastuu että peukkua on käytetty.
Voi Jonne, Jonne. Sun piti lopettaa ohjelman katsominen ja kommentointi. Sitä paitsi nyt pitäisi mennä nukkumaan. Pyydä vaikka äidiltä kaakaota, niin et ole niin kärttyinen. Isot halit -elämä kantaa. Menet sitten huomenna kouluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin säälittää ja surettaa kun kaunis nuori ihminen pilaa tatuoinneilla ulkonäkönsä.
Nuoret eivät itse ymmärrä miten kaunis ja katoava asia nuori sileä iho on ja miten sitä kannattaisi arvostaa ja suojella.
Joku ruusu tai kirsikka voi nuorena jossain tilanteessa tuntua hyvältä idealta ja symboliikka jotenkin syvälliseltä, mutta harvoin enää vanhempana.
Vitsi sä olet hauska 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Palsta on kyllä tänään näyttänyt maksimaalisen p.skan määrän kommenteissa ja huomenna jatkuu..........
Kyllä! Ihan uskomatonta sontaa tää palsta täynnä. Ei täällä ole ilmeisesti mitään moderointia. Paitsi niin ihan asialliset ketjut ja keskustelut poistuu. Trollolloot jatkaa. Sanoma voisi säästää ja lopettaa tämän sivuston ja foorumin kokonaan. Ihmiskunta ei menetä mitään.
Ja nuo laineilevat hiukset, ihana…