Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii Tähtien kanssa 2026

Vierailija
25.06.2026 |

Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.

Kommentit (1199)

Vierailija
661/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että mukana on henkilö, joka on käynyt kadettien tanssikurssin.

Mitä kummallista siinä on? Onhan tässä ollut mukana vaikka kuinka paljon tanssitunneilla käyneitä. Matti Leinokin on tanssinut koko ikänsä. 

No ei ole Matti Leino ymmärtääkseni käynyt paritanssitunneilla. Miehen pitää lisäksi osata viedä.

Vierailija
662/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häirrrrritsee tuo ärrä-vika. Miksei oo viitsinyt aikuisenakaan korjata sitä, vaikka se on pääasiallinen työkalu, mitä tarrrrtteee kokoajan työssään. 

Normaaliälyisiä tuo ei haittaa ja siksi Jaakko on yksi Suomen suosituimpia alallaan. Pikkupennut, jotka nillittävät jostain r-viasta, eivät sitä asiaa poista. 

Ei Jaakolla oo mun mielestä niin häiritsevä ku Sillä räppärillä. 

Molemmat luoneet menestyksekkään uran puuteestaan huolimatta. Hyvä esimerkki nuorille, että ei pidä antaa kiusaajien ja pikkusielujen olla esteenä. R-vikahan ei häiritse, jos itsellä on kaikki kunnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli. Mulla on mennyt kokonaan ohi, että tänään alkoi Selviytyjät. Tämä TTKn eka jakso on aivan turha, niin olisi voinut katsoa mielummin Selviytyjiä.293

Vierailija
664/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummallista siinä on? Onhan tässä ollut mukana vaikka kuinka paljon tanssitunneilla käyneitä. Matti Leinokin on tanssinut koko ikänsä. 

No ei ole Matti Leino ymmärtääkseni käynyt paritanssitunneilla. Miehen pitää lisäksi osata viedä.

Osaahan tuo. Uudessa päivässä tanssi vaikka kuinka paljon paritanssiakin. Ja teatterin lavoillakin on sellaista harrastanut. Ei sitä ihan opettelematta osaa. 

Vierailija
665/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuli olo, että plääh, tässäkö nää nyt sit oli. Ei kauheen mieleenkiintoinen kattaus. Ainut vähänkään mielenkiintosempi persoona on Jaakko Parkkali. Ja taitaa olla mun suosikkikin tässä kisassa. 

Vierailija
666/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Katajan haastattelu viikko sitten - täysin selvä juttu. 

Vierailija
667/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika on käynyt kadettikoulun. Ei niitä tansseja siellä mitenkään paljon hinkata. Vähän kuin vanhojen tanssien opettelu.

Vierailija
668/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kummalla on rumemmat tatuoinnit: Parkkalin omituiset tatuoinnit jaloissa vai tuon Nicon kauttaaltaan tatuoitu iho.

Vierailija
669/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne Katajan haastattelu viikko sitten - täysin selvä juttu. 

Olisi kyllä valtava pudotus tämän ohjelman tasolle. Toki tämä on jo Erkun myötä mennyt ihan liikaa Putouksen suuntaan. Kataja veisi vielä lisää sinnepäin. 

Vierailija
670/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ikinä ole katsonut  TTK kilpailua. Eikä minua kiinnosta tuo ohjelma nytkään.  MTV uutisissa oli,että  Jasmin Belovdille on uusi juontaja.

.

Vierailija
671/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuli olo, että plääh, tässäkö nää nyt sit oli. Ei kauheen mieleenkiintoinen kattaus. Ainut vähänkään mielenkiintosempi persoona on Jaakko Parkkali. Ja taitaa olla mun suosikkikin tässä kisassa. 

Mun mielestä siinä ei ole mitään mielenkiintoista. Olen aina miettinyt, että miten ihmeessä sillä on niin paljon seuraajia.

Vierailija
672/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten typerää. Huomen MTV hehkuttaa isoja katselukuja ku väki möllöttää kattomas miten se VV astuu näyttämölle.

Vierailija
673/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, yllätys, Vappu Pimiä palaa juontajaksi!

Vierailija
674/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan totta että kaikki parit tulee niin hyvin toimeen kuin aina hehkuttavat

Vierailija
675/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö hän tanssinut uudessa päivässä

Vierailija
676/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti Leino on käynyt paritanssikursseilla aikalailla yhtä paljon kuin Nico Lingmankin. Ei siellä kadettikoulussa tanssikurssit ole mitään ammattilaisopetusta. Kunhan vähän treenaavat, että perusaskelet sujuvat. Moni osaa vanhojen tanssien pohjalta paremmin tanssia kuin kadettikoulun pohjalta. 

Vierailija
677/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ikinä ole katsonut  TTK kilpailua. Eikä minua kiinnosta tuo ohjelma nytkään.  MTV uutisissa oli,että  Jasmin Belovdille on uusi juontaja.

.

Jasmin on itse sanonut, ettei ole uusi juontaja.

Vierailija
678/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jani on lutuinen. 

Vierailija
679/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nico Lingman on hiton mielenkiintoinen persoona, vaikka en hänen tatuoinneistaan pidäkään, mutta kaikki mitä hän sanoo, vaikuttaa järkevältä, ajattelee ääneen ihan omilla aivoillaan, eikä välitä siitä, mitä mieltä muut ovat hänestä, kulkee omaa tietään ja se on minusta ihailtavaa👍

Vierailija
680/1199 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tänä vuonna romansseja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi