Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa on älypuhelimessa?

Vierailija
25.06.2026 |

Haluavat näppäinpuhelimen koska se älykännykkä on saatanasta seuraava. Itse en suostu enää palaamaan vanhanaikaiseen näppäinpuhelimeen. Olen nimittäin elännyt jopa lankapuhelinaikaa, joten tiedän mistä puhun. Nämä, jotka ovat täydellisen puhelinriippuvaisia voivat palata vaikka lankapuhelin-aikaan niin tietävät mitä on alkeellisuus. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä