Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyrkyttävätkö naiset itseään miehille deittisovelluksissa?

Vierailija
25.06.2026 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia, kuten esimerkiksi Tinder, Hinge jne

1. Kun olet deittiäpissä, niin onko sinulla runsaasti valinnanvaraa sinkkunaisissa? Tuntuuko, että sinulla on siinä puhelimessa suurin piirtein kaikki Suomen sinkkunaiset ja sinulla on mahdollisuus tavata heistä kuka tahansa?

2. Tuntuuko sinusta siltä, että kaikki kotikaupunkisi sinkkunaiset tyrkyttävät itseään sinulle ja kilpailevat huomiostasi? Pommittavatko kauniit ja sporttiset naiset sinua treffikutsuilla?

3. Entä jos olet muutaman kerran tapaillut jotain mukavaa naista, jonka seurassa viihdyt, niin hiipiikö sinulle kuitenkin herkästi mieleen, että "pitäisikö minun kuitenkin palata takaisin Tinderiin swaippailemaan, että ehkä mä sieltä vähän paremmankin naisen löydän"?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?

Vierailija
2/60 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
4/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap melkoisen yksinkertaiselta. Lisäksi luulet selvästi liikoja miehistä (itsestäsi?). 

Vierailija
5/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap joutuu etsimään materiaalin väitöskirjaansa näköjään muualta.. 

Vierailija
6/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan niille harvoille ja valituille. Tästä on jo tutkittua tietoa vähintään riittävästi...

Vierailija
7/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Eli näin ollen tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä. Koska jos sä pääset treffeille vain muutaman naisen kanssa vuodessa, niin kai sä edes haluaisit yrittää jatkaa tutustumista pidempään ennen kuin luovutat?

Vierailija
8/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000012101715.html

Ainakin tuossa artikkelissa Love Island -nainen kertoo, että hänen kokemuksensa mukaan suomalaiset miehet ovat sillai: "minulla on niin paljon valinnanvaraa, että ei mun tarvii käyttäytyä kunnolla naisia kohtaan, kun aina voi vaihtaa uuteen"

Vierailija
9/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Eli näin ollen tulee mieleen, että onko näillä miehillä sitten niin valtavasti valinnanvaraa sinkkunaisissa, että he tohtivat antaa minulle pakit matalalla kynnyksellä. Koska jos sä pääset treffeille vain muutaman naisen kanssa vuodessa, niin kai sä edes haluaisit yrittää jatkaa tutustumista pidempään ennen kuin luovutat?

Kuka helvetti jaksaa tutustua noin moneen mieheen ja lähteä treffeille? Hyi saakeli. Pesääkin olet selvästi jakanut aika monelle koska on ollut muutaman kuukauden tapailuita ja tuskin ilman seksiä olette olleet. Kannattaisi vähän huolehtia itsestään ja nostaa kriteereitä eikä huolia ketä tahansa. Ei kyllä kerro susta hyvää kuvaa kun noin monelta olet saanut pakit. Jotakin vikaa sussa täytyy olla.

Vierailija
10/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen moraali on romahtanut. Tinder on täynnä hetken kivaa, seuraa lapsivapaille viikonlopuille, luvan kanssa liikkeellä olevia, joista iso osa mainitsee vielä olevan lapsiakin. Miksi lapset pitää mainita tässä kun äiti tekee tinderissä kiimoissaan häpeällisiä ilmoituksiaan?

Vierailija
11/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen moraali on romahtanut. Tinder on täynnä hetken kivaa, seuraa lapsivapaille viikonlopuille, luvan kanssa liikkeellä olevia, joista iso osa mainitsee vielä olevan lapsiakin. Miksi lapset pitää mainita tässä kun äiti tekee tinderissä kiimoissaan häpeällisiä ilmoituksiaan?

Mikä vaivaa sun kaltaista ääliötä joka yleistää kaikki suomalaiset naiset tuollaisiksi? Mikä sun päässä on mennyt vialle? Onko äitisi joka huo ra vai?

Vierailija
12/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua etsiä naisia mistään deittisovelluksista, tapaan naisia sattumalta jos tapaan, mutta en yritä aktiivisesti mennä treffeille, nautin yksinolosta ja rauhasta.

Vierailija
13/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuossa artikkelissa Love Island -nainen kertoo, että hänen kokemuksensa mukaan suomalaiset miehet ovat sillai: "minulla on niin paljon valinnanvaraa, että ei mun tarvii käyttäytyä kunnolla naisia kohtaan, kun aina voi vaihtaa uuteen"

Johtuu siitä kun kaikki naiset yrittävät top 10% look miehiä, heillä on valinnanvaraa.

Vierailija
14/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä kun kaikki naiset yrittävät top 10% look miehiä, heillä on valinnanvaraa.

Siis miten tyhmiä te jotkut olette? Kaikki naiset ei todellakaan yritä top 10% miehiä vaan monen kiinnostuksen kohde on ihan tavallinen mies. Siis oikeasti tavallinen eikä palstalla itseään tavalliseksi ja kiltiksi julistava hullu. 

En tajua tuollaisia vähä-älyisiä ja lapsellisia yleistäjiä.

Vierailija
15/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankutat tuota samaa paskaa ketjusta toiseen? Oikein mainostat minkälainen luuseri olet. 

Vierailija
16/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankutat tuota samaa paskaa ketjusta toiseen? Oikein mainostat minkälainen luuseri olet. 

Minun kokemukseni todistavat sen, että suomalaiset miehet ovat älyttömän nirsoja kumppaninvalinnassa. Ei heille kelpaa kaltaiseni tavallinen nainen kun pitäisi olla joku Sara Sieppi.

Vierailija
17/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aikanaan kokeilun tinderissä. Useita asiallisia kuvia, tekstiin panostettu. Tykkäyksiä vain muutamilta säkkituolia muistuttavilta naisilta. Sitten lisäsin ammatiksi palomies, niin johan alkoi tulla kysyntää ja todella kauniilta naisilta. En kuitenkaan alentunut keskustelemaan heidän kanssaan valheellisin tiedoin, vaan poistin tinderin. Nainen löytyi oikeasta elämästä.

Vierailija
18/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni todistavat sen, että suomalaiset miehet ovat älyttömän nirsoja kumppaninvalinnassa. Ei heille kelpaa kaltaiseni tavallinen nainen kun pitäisi olla joku Sara Sieppi.

Jos sä olet tuo joka on treffaillut noin montaa miestä, niin sä et todellakaan ole tavallinen. Jotakin sussa on pahasti vialla. 

Mä olen tavallinen nainen ja olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa, saanut lapsen ja ollut naimissa. Tavallinen nainen todellakin kelpaa miehille. 

Vierailija
19/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein aikanaan kokeilun tinderissä. Useita asiallisia kuvia, tekstiin panostettu. Tykkäyksiä vain muutamilta säkkituolia muistuttavilta naisilta. Sitten lisäsin ammatiksi palomies, niin johan alkoi tulla kysyntää ja todella kauniilta naisilta. En kuitenkaan alentunut keskustelemaan heidän kanssaan valheellisin tiedoin, vaan poistin tinderin. Nainen löytyi oikeasta elämästä.

Asutko sitten jollain pienellä paikkakunnalla, jossa asuu vain vähän sinkkunaisia?

Vierailija
20/60 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis pakkomielteinen sarjadeittailija. Tuolla treffimäärällä et mitenkään pysty itse panostamaan tutustumiseen ja se näkyy. Kyllä miehet yleensä huomaavat kuka on ammattideittailija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi