Pinkku Pipsun mielestä on normaalia matkustaa ulkomaille tuhlatakseen 90 euroa - se joka ei tee niin ei ymmärrä mistään mitään!
Mitä ihmettä nyt taas?
Chromen syöte nosti tällaisen, somen räjäyttäneen uutisen silmiini.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/422c8b15-8f01-4688-8d06-762c60…
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään tuhlaamista, jos ulkomailla käyttää rahaa kokemuksiin.
Kansantaloudellisesti ainakin tämä on typerintä mahdollista touhua.
Ei kiinnosta tämän turaani maan talous, mielummin vien rahani Viroon tai Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Tubettajat vieraantuneet arjesta kun rahaa tulee tekemällä tyhjänpäiväisiä videoita. 90€ on monelle päivän palkka!
Mun 2 viikon ruokaraha
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärtänyt tuossa varjoliitohommassa, että miksi ne eivät menneet, ketkä halusivat. Jos porukasta kaksi ei halunnut joko taloudellisen tai muun syyn takia mennä, niin olisihan se loppuporukka, joka halusi 90 € tähän käyttää, voinut mennä. Ei kai lomalla nyt sentään tarvitse joka askelta yhdessä kulkea? Outoa valitusta.
Meinasin just kirjoittaa saman että pitääkö koko porukan tehdä koko ajan samaa? Oli rahasta kiinni tai ei. Entä jos on korkean paikan kammo?
Vaikken nyt rikas olekaan niin voison lomalla maksaa 90 euroa kokemuksesta. Sellaisesta kokemuksesta jonka haluan itse. Se voi olla eri kokemus kuin jonka joku muu haluaa enkä suuttuisi kenellekään siitä jos ei halua samaa.
Sitä en ymmärtänyt tuossa varjoliitohommassa, että miksi ne eivät menneet, ketkä halusivat. Jos porukasta kaksi ei halunnut joko taloudellisen tai muun syyn takia mennä, niin olisihan se loppuporukka, joka halusi 90 € tähän käyttää, voinut mennä. Ei kai lomalla nyt sentään tarvitse joka askelta yhdessä kulkea? Outoa valitusta.