Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?

Vierailija
25.06.2026 |

Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain? 

Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi... 

Kommentit (578)

Vierailija
281/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa vaivaa, ei mitään takuita lopputuloksesta, suomessa maailman gamerfobisimmat naiset.. helpompaa + mukavempaa pötkötellä kotona ja nauttia tuilla elämisestä.

Heh, gamer joka ei ymmärrä ettei koskaan ole takeita lopputuloksesta eikä koskaan ole ollutkaan. Luulisi GAMERin ymmärtävän ettei ekalla kerralla eikä tokalla eikä ehkä sadannellakaan  onnistu. Peliin jaksat panostaa kyllä.

Vierailija
282/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset = paskaa ja päänsärkyä.

On ihan ok olla homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihdesivustoilla on miljoonia kaunottaria jotka täyttävät kaikki fantasiani. 10 minuuttia sellaisen kanssa, ruiskaus eikä päivään tee mieli naista. Lisäksi hommasin astianpesukoneen ja robotti-imurin joten vaimolle ei ole enää käyttöä.

Surullista, kun ihmiset ei vaan ymmärrä, mitä rakkaus on.

Suomalainen omahyväinen keskiverto demariakka + rakkaus, pyytettömästä rakkaudesta nyt puhumattakaan, ei sovi samaan lauseeseen. Täysin utopistinen skenaario jo lähtökohtaisesti

Suomalainen omahyväinen keskiverto demariakka on rakastunut lähinnä miesten lompakoihin ja mahdollisuuteen tarjota elintasoa. Se mies siinä, se on lähinnä haittatekijä suomi-akalle ja pakollinen paha joutuu sietämään, että pääsee käsiksi siihen lompakkoon. Ja näitähän on iltapaskoissakin viime viikkoina käynyt oikein mainostamassa tätä syöpäisyyttään, että ennen kuin joku haahka saa päähänsä alkaa ulisemaan asiasta....

Voi luoja nykyiditiosmia. Juurihan sä sait mahtumaan sen rakkaan demariakkasi ja rakkauden samaan lauseeseen. Idiootti much?

Vierailija
284/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa vaivaa, ei mitään takuita lopputuloksesta, suomessa maailman gamerfobisimmat naiset.. helpompaa + mukavempaa pötkötellä kotona ja nauttia tuilla elämisestä.

Heh. Jokaisen maan miehet kuvittelevat että JUURI heidän maansa naiset ovat nirsoimpia ja gamerfobisimpia kaikista. Mikä klisee.

Vierailija
285/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös metoo ollut tätä halunnutkin? Naiset voivat lähestyä miehiä, jos kiinnostaa.

Ulkomailta Suomeen tuotu meetoo - liike halusi sitä, että naisia ei töissä ahdistella. En ole missään nähnyt uutisia Suomessa miesten joutumisesta oikeuteen siitä, että olisivat kohteliaasti lähestyneet naisia. Toki jos ei ahdistelua itse erota keskustelusta niin sitten on parempi että ei puhu naisille ollenkaan.

Omaa asemaansa työnantajana väärinkäyttävät joutaakin vastuuseen teoistaan. 

Tässähän se tuli: parempi ettei puhu naisille ollenkaan. Jos minulle tulee nainen minulle jotain sössöttämään niin katson päin ja kysyn mitä sä haluat. Hyvin on toiminut. 

Vierailija
286/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään välttelen naisia. Olen saanut poistettua naiset muuten kokonaan elämästäni, paitsi töissä joutuu olemaan vielä tekemisissä muutaman kanssa.

Sama. En ole (vielä) keksinyt, miten niistä töiden vuoksi "vastaan tulevista" naisista pääsisi eroon. Ainakaan laillisesti.

Jotain pitää sun päässä olla pahasti vialla, jos vihaat puolta maailman väestöstä.

Ja vielä mietit keinoja päästä heistä eroon.

Vierailija
287/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös metoo ollut tätä halunnutkin? Naiset voivat lähestyä miehiä, jos kiinnostaa.

Ulkomailta Suomeen tuotu meetoo - liike halusi sitä, että naisia ei töissä ahdistella. En ole missään nähnyt uutisia Suomessa miesten joutumisesta oikeuteen siitä, että olisivat kohteliaasti lähestyneet naisia. Toki jos ei ahdistelua itse erota keskustelusta niin sitten on parempi että ei puhu naisille ollenkaan.

Omaa asemaansa työnantajana väärinkäyttävät joutaakin vastuuseen teoistaan. 

Tässähän se tuli: parempi ettei puhu naisille ollenkaan. Jos minulle tulee nainen minulle jotain sössöttämään niin katson päin ja kysyn mitä sä haluat. Hyvin on toiminut. 

Tuo kysyminen on kuule puhumista myös.

Vierailija
288/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun naiset ovat lihavia. Ei lihavassa naisessa ole seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
289/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole sellainen, kun itse haluaa, niin sitten kiukutellaan somessa sen sijaan, kun yrittettäisiin kehittää omia sosiaalisia taitoja. Suomessa tulisi olla yhtä välitön deittikulttuuri, kuten esim. jenkeissä. Vähän kepeämpää, mutta ei kevytkenkäistä. Tervettä uteliaisuutta toista ihmistä kohtaan jne. 

Eräs ulkomaalaistaustainen ihmetteli, miksi suomalaiset ovat niin julmia toisilleen. Sitä minä olen itsekin monta kertaa ihmetellyt. Itse olen joutunut kohtaamaan ikävää kohtelua, nimittelyä, kiusaamista ja vähättelyä. Olen miettinyt, mistä tämä asia voisi johtua. Onko minulla kenties liian ison nenä vai vääränväriset silmät? En kuitenkaan ala kohtelemaan toisia huonosti tarkoituksella. Ei tosin väärää nöyryyttä!

On ikävää, jos miehet eivät uskalla tehdä rehtejä aloitteita, mutta sen sijaan epäkunnioittava käytös lisääntyy ja esim. baareissa käyttäydytään huonosti. Voisiko käydä parempi flaksi, jos keskustelee normaalisti toisen ihmisen kanssa. Vai pitääkö aina kaikella toiminnalla olla joku limainen taka-ajatus?

Vierailija
290/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä syyttä suotta naisia kiusaamaan, sillä naiset haluavat olla rauhassa miehiltä.

Vierailija
291/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin kahden ihmisen välinen kanssakäyminen on kyynistynyt tähän pisteeseen? 

Ensin feminismiä sellaiset kuusikymmentä vuotta, naisten vasentuneisuutta kaksikymmentä vuotta ja lopulta miesten ärtymystä kymmenen vuotta.

Se on siinä!

Vierailija
292/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään välttelen naisia. Olen saanut poistettua naiset muuten kokonaan elämästäni, paitsi töissä joutuu olemaan vielä tekemisissä muutaman kanssa.

Sama. En ole (vielä) keksinyt, miten niistä töiden vuoksi "vastaan tulevista" naisista pääsisi eroon. Ainakaan laillisesti.

Jotain pitää sun päässä olla pahasti vialla, jos vihaat puolta maailman väestöstä.

Ja vielä mietit keinoja päästä heistä eroon.

Sinä tässä vihasta puhut...

Vierailija
293/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naamioidun aina karhuksi kun haluan kohdata naisen. On helpompaa kuin miehenä...

Karhu on turvallisempi vaihtoehto

Vierailija
294/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoo on liike. Ei liikkeellä ole mielipidettä.

Ja kuten sanottua, naiset eivät halua ahdistelua. Normaali, kunnioittava lähestyminen on ok. 

Ja kerta et vieläkään ymmärrä näitten eroa, on hyvä että pysyt kaukana naisista.

Ymmärtääkö nainen eron?

Vierailija
295/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoo on liike. Ei liikkeellä ole mielipidettä.

Ja kuten sanottua, naiset eivät halua ahdistelua. Normaali, kunnioittava lähestyminen on ok. 

Ja kerta et vieläkään ymmärrä näitten eroa, on hyvä että pysyt kaukana naisista.

Älä nyt viitsi.

Se on kuule naisesta ihan riittävän ahdistavaa ja ällöttyvää, kun kammottava tyyppi sanoo "Hei!".

Mitähän kohtaa sinä et oikein ymmärrä?

Vierailija
296/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavoitellu ja kosiskellut, vaan naiset ovat tavoitelleet minua. 15-32 vuotiaana meno oli hurjaa, ja naiset suorastaan tappelivat minusta ja draamailivat ympärilläni. Sitten menin naimisiin. Nyt, kun olen eronnut, tavoittelua on esimerkiksi baarissa jonkin verran vieläkin esiintynyt. m50

Vierailija
297/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa vaivaa. Naisiin on vaikea saada, ainakin itselläni, kunnollista yhteyttä sovelluksella tai edes whatsapilla. Ennakkotutustuminen on tehty vaikeaksi. Omista harrastuksista, töistä, lähipiiristä tai kotikunnan tai naapurikunnan piiristä ei juuri kumppania hakevia sinkkunaisia löydy. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Kaikki tuntuvat, itse mukaan lukien toki, olevan uppoutuneita omaan elämään niin, ettei kellään tunnu olevan aikaa tai väylää edes alustavalle tutustumiselle. Sinkkunaisista ei tunnu olevan pulaa Helsingissä tai Tampereella, mutta sieltä päin ei juuri tule vastausviestiä takaisin päin, jos matkaa on junallakin tunti sinne päin.

Mitä jos laajennat omaa harrastuspiiriäsi? Jos aloitat vaikka tanssia salsaa tai argentiinalaista tangoa, on siellä miehistä kova kilpailu.

Sama tilanne on lähes kaikissa paritansseissa sekä kursseilla että lavalla tai tanssibileissä. Miehistä on krooninen pula. Toissapäivän bachata - opetuksessa Pavilla oli kolmasosa (15...20 kpl) naisista vailla paria. Aiemmissa tiistain tanssiopetuksissa sama tilanne.

Mutta naisethan voivat tanssia keskenään. Kuten varmasti mieluummin haluaisivatkin. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
298/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on steamin kesäalet!

Vierailija
299/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maksa vaivaa. Naisiin on vaikea saada, ainakin itselläni, kunnollista yhteyttä sovelluksella tai edes whatsapilla. Ennakkotutustuminen on tehty vaikeaksi. Omista harrastuksista, töistä, lähipiiristä tai kotikunnan tai naapurikunnan piiristä ei juuri kumppania hakevia sinkkunaisia löydy. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Kaikki tuntuvat, itse mukaan lukien toki, olevan uppoutuneita omaan elämään niin, ettei kellään tunnu olevan aikaa tai väylää edes alustavalle tutustumiselle. Sinkkunaisista ei tunnu olevan pulaa Helsingissä tai Tampereella, mutta sieltä päin ei juuri tule vastausviestiä takaisin päin, jos matkaa on junallakin tunti sinne päin.

Mitä jos laajennat omaa harrastuspiiriäsi? Jos aloitat vaikka tanssia salsaa tai argentiinalaista tangoa, on siellä miehistä kova kilpailu.

Sama tilanne on lähes kaikissa paritansseissa sekä kursseilla että lavalla tai tanssibileissä. Miehistä on krooninen pula. Toissapäivän bachata - opetuksessa Pavilla oli kolmasosa (15...20 kpl) naisista vailla paria. Aiemmissa tiistain tanssiopetuksissa sama tilanne.

Mutta naisethan voivat tanssia keskenään. Kuten varmasti mieluummin haluaisivatkin. Ongelma ratkaistu.

Voivat myös pariutua keskenään. Naisten väliset suhteethan ovat tunnetusti täysin väkivallattomia...

Vierailija
300/578 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet häiritkö sinkkuäitejä, todella ahdistavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme