Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin työhaastattelussa 1.5 viikkoa siiten ja lupasivat ilmoittaa keskiviikkoon

Vierailija
18.05.2007 |

mennessä, mutta mitään postis, emailia ta soittoa ei ole kuulunut. Kyse on valtion työstä ja olisin kovasti halunnut paikan! Ymmärrän, että se on mennyt todnäk. ohi mutta ihmetyttää miksi eivät soittaneet vaikka lupasivat ilmoittaa kaikille haastatelluille!:(!!!

POTUTTAAA!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvottavaa, kun sanovat, että heille kunnia-asia, että kaikille haastattelussa käyneille ilmoitetaan, miten kävi ja sitten ei tule mitään ilmoitusta kuitenkaan.

Vierailija
2/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti niiden huonojen uutisten ilmoittaminen on niin epämieluisaa hommaa, että sitä lykätään ja sitten lopulta unohdetaan. Niillä kerroilla kun olen päässyt jatkoon/saanut paikan, ilmoitus on tullut kyllä tosi nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä mitään kuulunut. Jotenkin alan epäillä, ettei kuulukaan. Kello tulee jo kaksi.

Vierailija
4/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää just se, että luvataan ilmoittaa kaikille, muttei niin kuitenkaan tehdä.

Eipä tartte hakea paikkaa enää ko. firmasta.

Vierailija
5/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli minusta ihan järkevä veto, eikä heidän tarvitse miettiä, kenelle ilmoittaa.

Vierailija
6/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan ylivoimaista ilmoittaa edes sähköpostitse, jos puhelimitse on liian vaikeaa. Tosin on mielestäni aika avutonta, jos ei esimiesasemessa oleva ihminen osaa ilmoittaa " epämieluista" uutista.

Mulla nyt sikäli hyvä tilanne, että päätin eilen, etten ota paikkaa, vaikka sen saisinkin (huonosti palkattu työmäärään nähden), joten sinänsä ihan sama. Mutta kyllä jättää firmasta huonon kuvan tollainen

T: 5

Vierailija
7/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei 14:n mennessä mitään kuulu, oletat ettet paikkaa saanut ja sitten dumaatkin koko firman, jonne olit hakenut...?

Vierailija
8/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaa. Olin haastattelussa jo yli viikko sitten, että jos ei perjantaihin klo kahteen mennessä ole vielä tietoa tullut, niin kyllä alan epäillä, ettei tulekaan.

Vierailija
9/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työasiat pyritään hoitamaan iltapäivää, kun porukka alkaa orientoitumaan jo viikonloppuun.

Vierailija
10/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille ketkä eivät ole olleet haastattelussa lähetetään kirje tai sähköposti. Valitettavan usein se ei-haastatelluille ilmoittaminen jää: olen itse hakenut esim. S-ryhmältä kahtakin paikkaa, eivätkä ole edes vaivautuneet sähköpostitse ilmoittamaan ettei tällä kertaa napannut.

Silti syitä sen soiton viivästymiseen voi olla monia: osa haastatelluista on ollut haastattelussa vasta pari päivää sitten eikä päätöstä ole vielä saatu tehtyä. Henkilöstöosaston ja rekrytoivan osaston välillä ei ole saatu sovittua palaveriaikaa päätöksen tekoa varten. Firmassa joku muu akuutti tilanne meneillään tai vaikka rekrytoija sairaana.

Vierailija
11/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sähköpostin laittaa, jos on tiettynä päivänä kerta luvattu ilmoittaa.

Vierailija
12/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

malttia vaan! Ei se haastattelijoiden työ helppoa ole, eikä se parhaimman valitseminen nopeasti käy. Kyllä mulle on joka kerta ilmoitettu sainko paikan vai en - vaikka aikaa onkin mennyt aina 1-4 viikkoa haastattelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi