Lue keskustelun säännöt.
En tarvitsekaan enää pilkkopimeyttä nukkumiseen!
24.06.2026 |
Ennen se oli ihan pakko. Nyt keski-ikäisenä olen ensimmäistä kertaa huomannut, että pystyn nukkumaan normaalin yön keskikesällä, vaikka kaihtimista tulee valoa.
Kellään samaa ja mistä moinen mahtaa kertoa? Tätiytymisestäkö?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla