Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun tajuaa olevan todella yksin

Vierailija
24.06.2026 |

Kaverit asuvat kaukana kasvaneet erilleen ja heillä on oma elämä. Läheisillä on oma elämä. Työpaikalla ollaan töissä ja ihmisillä on sieläkin oma elämänsä. Aikuisuus on pinnallista ja yksinäistä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoinen täytti 18 ja silloin tuli vähän juureton olo, kun tajusin ettei kukaan lapsuudenperheestäni (äiti, isä, 4 sisarusta) tiedä edes hänen nimeään. Kun ei kiinnosta.

Omituinen tilanne, eikö mummo ja pappa edes tiedä lapsesi nimeä? Outoa

Vierailija
22/27 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun työ vei sulta sen kaikkein tärkeimmän, hyvin alkaneen ihmissuhteen. Sen, joka tuntui siltä että "vihdoin". N

Miten työ sen vei? :O

Tein koko ajan melkein kahden kokoaikatyön verran töitä (yhdessä työssä siis), joten eipä siinä jäänyt uudelle ihmissuhteelle aikaa niin paljon kuin olisin halunnut. Tunnollisuuudesta ei aina palkita (yritin lähteä aiemmin sieltä pois). N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62 v ja tässä iässä minulta on kuollut lähiomaiset, psljon ystäviä, en ole työelämässä, mitä vanhemmaks tulet niin yksinäisyys vaan lisääntyy. Ei ole edes ajokorttia tullut ajetuksi nuoruudessa, pääsis edes johinkin, se harmittaa nyt.

Vierailija
24/27 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys iskee todellakin päin kasvoja silloin kun sairastuu vakavasti, köyhtyy tai tarvitsisi muuten apua jossain asiassa. Tästä kun vielä vanhenee ja muisti alkaa temppuilemaan niin eipä ole paljoa vaihtoehtoa kuin se kauan odotettu eutanasia

Vierailija
25/27 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 62 v ja tässä iässä minulta on kuollut lähiomaiset, psljon ystäviä, en ole työelämässä, mitä vanhemmaks tulet niin yksinäisyys vaan lisääntyy. Ei ole edes ajokorttia tullut ajetuksi nuoruudessa, pääsis edes johinkin, se harmittaa nyt.

Auto on kallis pitää ja siitä tulee huolta myös. Ei siis ole välttämätöntä ajaa ajokorttia nuorena. Eikä omistaa autoa päästäkseen jonnekin. Joten ei tarvitse kokea harmia eikä hätää siinä mielessä.


Suomessa on hyvät julkiset kulkuyhteydet ja järjestetään retkiä ja bussimatkoja ryhmille jos haluaa tutustua uusiin ihmisiin ja paikkoihin Suomessa tai lähimaissa. 

Vierailija
26/27 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys iskee todellakin päin kasvoja silloin kun sairastuu vakavasti, köyhtyy tai tarvitsisi muuten apua jossain asiassa. Tästä kun vielä vanhenee ja muisti alkaa temppuilemaan niin eipä ole paljoa vaihtoehtoa kuin se kauan odotettu eutanasia

Oletko saanut apua (seniori apu) kunnalta ja myös kirkon diakoniatyöltä? Niistä löytyy myös ystäviä ja se on niin tärkeää että olisi ystäviä ettet jäisi yksin kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet enää halua
sä naista nylkyttää,
ime oma kalua.
Kai sulle riittää tää.