Se tunne kun tajuaa olevan todella yksin
Kaverit asuvat kaukana kasvaneet erilleen ja heillä on oma elämä. Läheisillä on oma elämä. Työpaikalla ollaan töissä ja ihmisillä on sieläkin oma elämänsä. Aikuisuus on pinnallista ja yksinäistä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun työ vei sulta sen kaikkein tärkeimmän, hyvin alkaneen ihmissuhteen. Sen, joka tuntui siltä että "vihdoin". N
Miten työ sen vei? :O
Tein koko ajan melkein kahden kokoaikatyön verran töitä (yhdessä työssä siis), joten eipä siinä jäänyt uudelle ihmissuhteelle aikaa niin paljon kuin olisin halunnut. Tunnollisuuudesta ei aina palkita (yritin lähteä aiemmin sieltä pois). N
Olen 62 v ja tässä iässä minulta on kuollut lähiomaiset, psljon ystäviä, en ole työelämässä, mitä vanhemmaks tulet niin yksinäisyys vaan lisääntyy. Ei ole edes ajokorttia tullut ajetuksi nuoruudessa, pääsis edes johinkin, se harmittaa nyt.
Yksinäisyys iskee todellakin päin kasvoja silloin kun sairastuu vakavasti, köyhtyy tai tarvitsisi muuten apua jossain asiassa. Tästä kun vielä vanhenee ja muisti alkaa temppuilemaan niin eipä ole paljoa vaihtoehtoa kuin se kauan odotettu eutanasia
Vierailija kirjoitti:
Olen 62 v ja tässä iässä minulta on kuollut lähiomaiset, psljon ystäviä, en ole työelämässä, mitä vanhemmaks tulet niin yksinäisyys vaan lisääntyy. Ei ole edes ajokorttia tullut ajetuksi nuoruudessa, pääsis edes johinkin, se harmittaa nyt.
Auto on kallis pitää ja siitä tulee huolta myös. Ei siis ole välttämätöntä ajaa ajokorttia nuorena. Eikä omistaa autoa päästäkseen jonnekin. Joten ei tarvitse kokea harmia eikä hätää siinä mielessä.
Suomessa on hyvät julkiset kulkuyhteydet ja järjestetään retkiä ja bussimatkoja ryhmille jos haluaa tutustua uusiin ihmisiin ja paikkoihin Suomessa tai lähimaissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyys iskee todellakin päin kasvoja silloin kun sairastuu vakavasti, köyhtyy tai tarvitsisi muuten apua jossain asiassa. Tästä kun vielä vanhenee ja muisti alkaa temppuilemaan niin eipä ole paljoa vaihtoehtoa kuin se kauan odotettu eutanasia
Oletko saanut apua (seniori apu) kunnalta ja myös kirkon diakoniatyöltä? Niistä löytyy myös ystäviä ja se on niin tärkeää että olisi ystäviä ettet jäisi yksin kotiin.
Ellet enää halua
sä naista nylkyttää,
ime oma kalua.
Kai sulle riittää tää.
Omituinen tilanne, eikö mummo ja pappa edes tiedä lapsesi nimeä? Outoa