Lue keskustelun säännöt.
Läskillä on aina nälkö
Kommentit (9)
Ei se ole nälkä vaan RUOKAHALU. Ne ovat kaksi eri asiaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onks sulla ainainen vitutus jota purat näin...
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle ihailtavaa. ;)
Kyse ei ole nälästä, vaan sairaalloisesta halusta syödä. Nähty ja koettu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen pahasti ylipainoinen. Eikä ole nälkä. Joskus menee pari päivääkin etten oikein syö mitään, juon vain kahvia ja kivennäisvettä. En ole koskaan ollut suurinälkäinen ja ruoka usein etoo. En myöskään mässytä mitään herkkuja.
Minulla onkin tiettyjä sairauksia taustalla mutta huomiona vaan ettei kaikki ylipainoiset ole suursyömäreitä.
Kyllä hoikallakin pitää olla aina PIENI nälän tunne, jos aikoo pysyä hoikkana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Iso kroppa vaatii paljon polttoainetta.