Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö työssäolevat kuinka onnekkaita ovat tällä hetkellä

Vierailija
24.06.2026 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 MENKÄÄ  TÖIHIN  !!!!! 

 

 

Muuta neuvoa ei tule.

Myt jos on töissä jo. Ollut vuosikausia

Vierailija
22/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen puhuttiin tasa-arvosta. Mutta mihin se katosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Moni tuttu ei saa työtä kovasta yrityksestä huolimatta. En kyllä ole päässyt tähän tilanteeseen helposti.

Vierailija
24/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnella ei ole pitkässä juoksussa merkitystä, ainoastaan ahkeruudella.

Tuo on sama demarille sanoessa, kuin sanoisi että "älä tyrkytä eskimoille jääkaappeja, ne ei tarvi niitä".

Demaripaskasakille ahkeruudesta, tai yleensäkään töihinmenosta puhuminen aiheuttaa "does not compute" - ilmiön. 

Vierailija
25/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen puhuttiin tasa-arvosta. Mutta mihin se katosi.

Ei työttömät mitään arvoa ansaitsekkaan. Hyödyttömiä kelaloisia ne on kaikki.

Vierailija
26/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minä herään mielelläni nykyisin aamulla töihin, kun tiedän, että tällä saan asumiseni maksettua ja ruokaa kaappiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos ei ole onnesta kiinni vaan olen tehnyt helvetisti töitä että paikka on minun 

Oletko kuullut siitä, että tässä elämässä ei ole kuin yksi asia johonka voit vaikuttaa ja kovan työn tuoma paikka ei todellakaan ole tämä kyseinen asia

Elämässä voit vaikuttaa yllättävän moneen asiaan. Taata et voi mitään.

Vierailija
28/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on, ettei ymmärrä. Olin työttömänä ja sain töitä, niin siellä olivat ihan ymmällään siitä, että nyt olisi vaikea saada töitä. Eivät ilmeisesti lue uutisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Moni tuttu ei saa työtä kovasta yrityksestä huolimatta. En kyllä ole päässyt tähän tilanteeseen helposti.

Ei minun ole ainakaan tarvinnut tehdä mitään erikoista sen eteen. Hoitanut työt kunnolla

Vierailija
30/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% suomalaisista on töissä, mitä onnekasta siinä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen puhuttiin tasa-arvosta. Mutta mihin se katosi.

Se on demaripaskaa, se loppui kun muiden rahat on loppu. 

Vierailija
32/32 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tiedoston ja arvostan, mutta kiitos nykyhallituksen en siltikään voi kuluttaa enkä varsinkaan ostaa mitään vähänkään isompaa esim. vaihtaa asuntoa tai autoa sillä hallituksen heikennykset työttömyyskorvaukseen ja ansiosidonnaisuuksiin ovat tuoreessa muistissa. Jos YT:t ja irtisanominen nasahtaa omalle kohdalle niin olisin pian henk.koht. korkursissa - olen siis kuluttamatta ja elän kuin köyhä. Kiitos oikeistohallitus tästä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme