Ymmärtääkö työssäolevat kuinka onnekkaita ovat tällä hetkellä
Kommentit (32)
Ennen puhuttiin tasa-arvosta. Mutta mihin se katosi.
Ymmärrän hyvin. Moni tuttu ei saa työtä kovasta yrityksestä huolimatta. En kyllä ole päässyt tähän tilanteeseen helposti.
Vierailija kirjoitti:
Onnella ei ole pitkässä juoksussa merkitystä, ainoastaan ahkeruudella.
Tuo on sama demarille sanoessa, kuin sanoisi että "älä tyrkytä eskimoille jääkaappeja, ne ei tarvi niitä".
Demaripaskasakille ahkeruudesta, tai yleensäkään töihinmenosta puhuminen aiheuttaa "does not compute" - ilmiön.
Vierailija kirjoitti:
Ennen puhuttiin tasa-arvosta. Mutta mihin se katosi.
Ei työttömät mitään arvoa ansaitsekkaan. Hyödyttömiä kelaloisia ne on kaikki.
Ymmärrän. Minä herään mielelläni nykyisin aamulla töihin, kun tiedän, että tällä saan asumiseni maksettua ja ruokaa kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jos ei ole onnesta kiinni vaan olen tehnyt helvetisti töitä että paikka on minun
Oletko kuullut siitä, että tässä elämässä ei ole kuin yksi asia johonka voit vaikuttaa ja kovan työn tuoma paikka ei todellakaan ole tämä kyseinen asia
Elämässä voit vaikuttaa yllättävän moneen asiaan. Taata et voi mitään.
Mun kokemus on, ettei ymmärrä. Olin työttömänä ja sain töitä, niin siellä olivat ihan ymmällään siitä, että nyt olisi vaikea saada töitä. Eivät ilmeisesti lue uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Moni tuttu ei saa työtä kovasta yrityksestä huolimatta. En kyllä ole päässyt tähän tilanteeseen helposti.
Ei minun ole ainakaan tarvinnut tehdä mitään erikoista sen eteen. Hoitanut työt kunnolla
90% suomalaisista on töissä, mitä onnekasta siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Ennen puhuttiin tasa-arvosta. Mutta mihin se katosi.
Se on demaripaskaa, se loppui kun muiden rahat on loppu.
Tavallaan tiedoston ja arvostan, mutta kiitos nykyhallituksen en siltikään voi kuluttaa enkä varsinkaan ostaa mitään vähänkään isompaa esim. vaihtaa asuntoa tai autoa sillä hallituksen heikennykset työttömyyskorvaukseen ja ansiosidonnaisuuksiin ovat tuoreessa muistissa. Jos YT:t ja irtisanominen nasahtaa omalle kohdalle niin olisin pian henk.koht. korkursissa - olen siis kuluttamatta ja elän kuin köyhä. Kiitos oikeistohallitus tästä!!
Myt jos on töissä jo. Ollut vuosikausia