Mitä söit aamupalaksi?
Mä söin kahden munan munakokkelin, kaksi paahtosämpylää sekä tomaattia ja kurkkua. Juomaksi kaksi kuppia teetä.
Kommentit (19)
Pari lettua hillolla ja kermalla + maitokahvin
En ole vielä päättänyt, söisinkö riisipiirakkaa kylmäsavulohen kanssa vai tavallisen kinkkujuustoruisleivän. Kahvia jo join.
Jogurttia, juustoa, kurkkua, kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon ryppyreikää ahmin.
Pilluko pelottaa.
2 kossukolaa..on v i t u n m o i n e n "kanuuna"..
Mieheni luonnolliset nektarit. Mmm.
Grillimakkara, kolme siivua pekonia, kaksi munaa, tomaattia, herkkusieniä ja papuja.
No lounas ap:llä ainakin jää väliin.
Itse en syö aamiaista. Nautin lounaastani.
Mies on mulla kylässä. Tein hyvän aamupalan ja sitten alettiin hieroa kauppaa. Minulta loppui eilen viinat ja nyt ostin häneltä juomatta jääneen putelin. Ei hirveästi kiinnosta edes juoda sitä. Mieli on apea, kun tiedän kuinka tuo rakkaani on kovin sairas. Taas ensi viikolla sytot.
Mukillinen mustaa kahvia ja kaksi tupakkaa.
Just narautin kasivolttisen Karhun auki, ja puolet haihtui kitusiin ennen nielemistä.
Söin palan torstaina tekemääni voileipäkakkua. Haluan tänään syödä sen loppuun joten siksi syön sitä sekä aamiaiseksi että pääateriaksi. On hyvää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lasi tuoremehua, kuppi kahvia, kaksi paahtoleipäpalaa, sulatejuustoa, tomaattiviipaleita. Näillä menen melkein aina.
Kahvia
maustamatonta jogurttia jossa oli hedelmäsosetta ja pähkinöitä
Vierailija kirjoitti:
No lounas ap:llä ainakin jää väliin.
Itse en syö aamiaista. Nautin lounaastani.
Miksi jäisi? Tuo aamiainen on syöty jo ennen ysiä. Kyllä mulla ainakin olisi jo kahden maissa nälkä.
Kolme tölkkiä Sandels nelosolutta.