Eilen kaksi viivaa:)
Menkat siis viikon myöhässä, ja rohkenin tehdä eilen testin (kaksikin;) ) ja plussaa näytti! Puolitoista vuotta ollut toivottu asia- nyt sitten epätietoinen ja hämmentynyt olo että ei vielä uskaltaisikaan iloita- jos jotain tapahtuu :( Onko normaalia että näin alussa vatsaan koskee välillä, minulla öisin, menkkamaisesti ja aika kovastikin? Muita tuntemuksia ei vielä...
Kommentit (9)
Hyvin tuoreessa muistissa on, kuinka mieletön tunne oli vihdoin saada testiin kaksi viivaa :) Menkkamaiset kipuilut kuuluu asiaan, itsellänikin niitä oli alussa (ja aika pitkäänkin) silloin tällöin ja ekat 8 viikkoa pelotti aina vessakäynnit, mutta kaikki on mennyt toistaiseksi oikein hyvin. Onnellista masunkasvatusta toivottelee
EE (18+4)
ICSI hoidon tuloksena tuli keskiviikkona plussa!! Josko se tästä lähtisi. Kamalasti pelottaa, jos jotain tulee vielä.:( Ultra jo viikolla 23, jotta nähdään onko oikeassa paikassa. Juuri tuo oikea paikka askarrauttaa, kun mahasta vihloo ja kipristelee välillä, mutta juurikin samalla kaavalla kuin teilläkin. Eli vähän lohduttaa, että onkin ihan normaalia! Katsotaan mitä tuleva pitää sisällään, toivottavasti tammikuussa saadaan kääröt syliin:)
Hei! Testasin perjantaina plussan täysin oireettomana ja tuntuu epätodennäköiseltä tämä plussa. Ei menkkaoireita eikä raskausoireita vaan olo on täysin normaali. Toivottavasti kyse ei ole tuulimunasta tms. Enpä uskonut, että voisin ikinä tänne palstalle kertoa plussanneeni. Tämä oli jo kuudes pas-siirto.
Tuhannesti Onnea sulle! Oli pakko tulla onnittelemaan kun huomasin sun nimen täällä. Piinailimme samassa pinossa tossa aiemmin keväällä ja olin silloin ainoa plussaaja. Tosi hienoa, että vihdoinkin oli sun vuoro. Pidän pukkuja, että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti.
tonttu, 12+5
Kiitos, kiitos! Sulla onkin monta vkoa jo takana, paljon onnea, että olet jo noin pitkällä!! Muistan kyllä tosi epäonnisen pinomme. No nyt jännään hcg:tä, joka pitäs tällä vkolla selvitä. Pelottaa kyllä tää oireettomuus, tosin aamulla oli pientä huonovointisuutta, mutta saattoi johtua myös jännityksestä.
Ja aamulla oli verikoe, siitä tuloksena 343.5 hcg arvoksi....Eli meillä oli nyt kolmas ICSI hoito ja ihan ensimmäistä kertaa saimme edes pienen toivon kipinän aikaan....
On tämä vaan aika jännää ja ei millään meinaa uskoa todeksi!!! Meillä on ultra vkolla 24 eli aika samoissa mennään satumarikan kanssa. Kerrohan verikoe kuulumisiasi.
Hei, veritesti osoitti, että raskaana ollaan. Hcg oli 721 pp18, en kyllä oikein usko tätä. Ultra on kesäkuun toisella vkolla ja jännittää onko siellä elämää.. Tänään on vähän huimannut ja väsymys on kova, mutta perjantaisin on yleensä muutenkin.
Hei, mitä muille alussa oleville odottajille kuuluu? Mulla on tullut pientä tuhruvuotoa ja pelottaa tosi paljon. Ultra on vasta puolentoista vkon päästä. Ihmetyttää myös, kun rinnat ei ole yhtään kipeät. Kertokaahan oireistanne/oireettomuudestanne.
Heips ja onnea :) tervetuloa tammikuisiin. itse tein myös viikko sitten positiivisen testituloksen, joten alkutaipaleella tässä ollaan. Minulla oli myös kovia kipuja ja menkkamaisia tuntemuksia ennen kuin tein testin. Varmaankin on siis normaalia? Ainakin samanlaisia tuntemuksia oli myös minulla.