Korruptio-Suomi ylpeänä esittää: Garden Helsinki -jättiareena sai anomatta 35 miljoonan euron valtiontuen - Orpo vaikenee kuka myönsi tuen
Töölöön suunniteltu Garden Helsinki ei edes anonut tukea - se vain myönnettiin. Kukaan ei tiedä kuka myönsi tuen ja millä perusteilla - Petteri Orpo vaikenee. Kaikkialta leikataan nyt rankalla kädellä mutta 35 miljoona löytyi jättiareenalle tiskin alta hyvä veli -suhteilla. Vertailun vuoksi paljon pidemmällä oleva Vantaan Arena 3.3 areena ei saa valtion tukea.
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/9562532
Kommentit (27)
Mihin hittoon tätäkin (tätäkään) tarvitaan, kun kaikki artistit kiertävät jo pikku-Neukkulan eli Suomen kaukaa?
Vai onko oletus se, että riittää yleisöä katsomaan loputtomia kotimaisia areenakonsertteja pohjalta Sannit, Ellinoorat, Haloot jne.
Näistä ei saa puhua mutta yleishyödyllisten yhdistysten "tekemisistä" voi räyhätä paskanjauhantaa loputtomasti
Petteri Orpo johti hallituksen kehysriihtä huhtikuussa 2025.
Alkaa haiskahtamaan pääministerin luottamuksen mittauttamiselta. Asia on selvitettävä julkisesti eduskunnassa.
Ja kaiken lisäksi se hankehan typistyi alle puoleen kun suunnitelmat pantiin uusiksi! Myös valtion rahan pitäisi puolittua tai ylikin!
Olisiko kokoomus ja Jan Vapaavuori tämänkin taustalla häärimässä?
Taka-Töölöön suunnitellun Garden Helsinki -monitoimiareenan projektiyhtiön (Projekti GH Oy) hallituksen puheenjohtajana toimii Helsingin entinen pormestari Jan Vapaavuori , kok.
Kansalaisten on torpattava tällaiset idioottimaiset jättihankkeet kuten teimme Guggenheimille!
Tukea ei tarvi maksaa takaisin. Järkevää ja ovelaa.
Onnittelut Länsiväylälle tästä paljastuksesta!
Ei syytä huoleen. Euroakaan ei mennyt inhottaviin vihervassariwokejuonitteluihin. Ei mitään nähtävää siis.
Järkyttävää. Samaan aikaan ihmisillä ei varaa edes ruokaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Demareille tulossa vaaliase, jollei hallitus kaadu ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demareille tulossa vaaliase, jollei hallitus kaadu ennen sitä.
Demareissa pohditaan nyt kuumeisesti miten ja milloin tämä ase käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kokoomus ja Jan Vapaavuori tämänkin taustalla häärimässä?
Vai lakeuden anekauppias?
Vierailija kirjoitti:
Välikysymyksen paikka. Asia on selvitettävä julkisesti. Nyt haisee hallituksen touhut pahasti. Ensin omituista säätöä järjestörahoituksen kanssa, mm KD:lle ei kerrottu kokouksesta jossa Orpo äänestytti kantansa jota ei toimittanut tiedoksi muille ennakkoon. Ja nyt tämä, kieltäytyy puhumasta toimittajille ja on mitä ilmeisimmin kieltänyt muitakin kommentoimasta.
Hys hys!