Saksassa saa nashitervehdyksestä kolme vuotta vankeutta
Japanissa salakuvauksesta voi saada 7 vuotta vankeutta. Iranissa aviorikoksesta saa kuolemantuomion.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten?
Se on aika kova tuomio.
Suomessa pyyhitään nashit puolue- ja valtion kartalta.
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Suattaapi olla niin, että sen yhden incelin Japaniin muutto tyssää nimenomaan natseilutaustaan.
mutta hatsit voi vetää ilman pelkoa tuomiosta. paitsi jumalan tuomiosta. ja takamus voi olla seuraavana päivänä kipeä. saksa on maa.
Norjassa Breivikin huutelusta kadulla voi joutua karkoitetuksi maasta kuten Paltamon Upi.
Suomessa ajat autolla humalassa suojatietä ylittävän ihmisen päälle niin selviät ehdollisella eli ei tule kuin sakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa n a t si t pääsee hallittukseen ja ministeriksi.
Niin, varsinkin siihen nassebileantin seuraavaan.
Ja samalla mammat palvoo Ukrainan nat seja. Oh, sorry, nehän lopetti nat seilun samalla sekunnilla kun sota alkoi. Paitsi meidän eduskunta kestitsi niitä Arkadianmäellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa n a t si t pääsee hallittukseen ja ministeriksi.
Niin, varsinkin siihen nassebileantin seuraavaan.
Persut tunnetaan Suomen ulkopuolellakin nazeilustaan kuten Rydman ja Junnila.
Ilmankos japanilaisten tubevideoissa kuvataan omia jalkoja, kun liikutaan ihmisten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa n a t si t pääsee hallittukseen ja ministeriksi.
Niin, varsinkin siihen nassebileantin seuraavaan.
Persut tunnetaan Suomen ulkopuolellakin nazeilustaan kuten Rydman ja Junnila.
Lähinnä omiin muroihin kusemisesta tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten?
Se on aika kova tuomio.
Niin kuuluukin olla. Tulisi rangaista myös Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa n a t si t pääsee hallittukseen ja ministeriksi.
Niin, varsinkin siihen nassebileantin seuraavaan.
Persut tunnetaan Suomen ulkopuolellakin nazeilustaan kuten Rydman ja Junnila.
Siis suomeksi sanottuna vasurit toistelee tuubaansa suomen ulkopuolellakin, mutta aika harva noiden hokemista uskoo.
Saksa on edelleen miehitetty maa, joten eipä yllätä. Moni ei tunnu ymmärtävän, että Saksassa on pysyvä kymmenien tuhansien amerikkalaissotilaiden miehitys.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos japanilaisten tubevideoissa kuvataan omia jalkoja, kun liikutaan ihmisten parissa.
Ei avoimesti kuvaaminen kadulla ole salakuvausta ja näkyy olevan laillista siellä, kunhan ei ota ketään fokukseen..
Vierailija kirjoitti:
Suomessa n a t si t pääsee hallittukseen ja ministeriksi.
Jep, kauhulla muistan vieläkin ne hirviönaiset korona-ajalta kun tekivät kaiken pahan mitä pystyivät. Kyllä hävetti silloin olla nainen.
Vierailija kirjoitti:
Suattaapi olla niin, että sen yhden incelin Japaniin muutto tyssää nimenomaan natseilutaustaan.
Vaikea kuvitella, että sillä olisi siellä suurtakaan merkitystä, kun iso osa kansasta ei edes tiedä mitä nasset olivat.
Ja olisihan se melko tekopyhääkin, kun itse olivat monella saralla nassejakin pahempia hirviöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten?
Se on aika kova tuomio.
Niin kuuluukin olla. Tulisi rangaista myös Suomessa.
Voin vaan kuvitella sitä meteliä, kun ensimmäinen nainen vietäisiin aviorikoksesta kivitettäväksi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Suomessa n a t si t pääsee hallittukseen ja ministeriksi.
Ja järkyttävää jälkeä ovat saaneet aikaan. Romuttaneet oikeus- ja hyvinvointivaltion hetkessä.
Ja mitä sitten?