Jäin 25-vuotiaana eläkkeelle, eläke 1500e. Muita nuorena eläkkeelle jääneitä?
Olin jonkin verran töissä ennen eläkettä. Tuohon päälle tulee vielä asumistuki. Eihän tällä luksuselämää eletä mutta olen ihan tyytyväinen. Mitä teette eläkkeellä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Enemmänhän sinulla on kuin minulla yli 40 vuotta töitä tehneellä.
Sama täällä. Taitaa olla pskapuhetta taas.
Ei ole provo. Olin töissä noin 2000e/kk palkalla ennen eläkettä. Työeläke 1200 ja kansaneläke 300e. Eläke laskettiin siten miten olisin tienannut urani ajan jos en olisi joutunut työkyvyttömäksi. -AP
Mulle on kertynyt eläkettä asiantuntijatöistä 23v iästä nyt 46 vuoden ikään. Kolme vuotta olin kotona lasten kanssa, joten niistä vuosista kertyi vähemmän.
Eläkekertymä on nyt n. 1300€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Enemmänhän sinulla on kuin minulla yli 40 vuotta töitä tehneellä.
Minäkin tein töitä 40 vuotta, eläke 1300,-€/kk.
Aika vähän. Jäin 21-vuotiaana eläkkeelle ja eläke 2950e plus asumistuki 900e.
Alkoiko ajatus työn tekemisestä ahdistamaan niin paljun, että tuli mökömökötauti?