Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on liian nirso!! En jaksa tätä enää!!

Vierailija
24.06.2026 |

En vain kerta kaikkiaan voi sietää asiaa!!

 

Hesessä pois, juustot, suolakurkut, tomaatit, majoneesi. IHME ETTEI SEURAAVAKSI PIHVI. 

 

 

Jokainen ruoka on niin hirveän kamalaa ja tietyt ainesosat mitä ei saa ruoan teossa käyttää!! 

Menee hermo tuommoisiin nipoihin!! 

 

Miksei voi elää niin kuin normaali ihminen ja syödä ruokaa. MUTTA EI. "minä en VÄHÄN pidä tästä niin älä tee tätä enää ikinä, SYÖN VAAN PAKASTEESTA LIHAPULLIA." 

 

NE HIMSKATIN PAKASTELIHAPULLAT MAKSAA IHAN SIARAASTI! Joka päivä tulee ruokahävikkiä kun pitää tehdä reilusti ruokaa isolle miehelle ja sitten nyrpistää vain nenäänsä "NÖF NÖF MINÄ SYÖN LIHAPULLIA."

 

Eroan!!!

 

 

 

 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka kokeilisit ensin olla kunnollinen, totteleva ja miestään kuuliaisesti palveleva vaimo? Pyydät häneltä anteeksi ja lupaat olla hänen tukenaan jatkossakin näissä vaikeissa asioissa. Pystyt kyllä siihen kun hieman korjaat ja tutkit omaa ajatusmaailmaasi. Asioiden suuressa mittakaavassa tämä on aika pieni asia.

Vierailija
22/22 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Suolakurkku ei oo syötävää 😑

Voit sutia helvettiin täältä, mieluiten välittömästi!

 

Aito suolakurkku on hyvettiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi