Mies on liian nirso!! En jaksa tätä enää!!
En vain kerta kaikkiaan voi sietää asiaa!!
Hesessä pois, juustot, suolakurkut, tomaatit, majoneesi. IHME ETTEI SEURAAVAKSI PIHVI.
Jokainen ruoka on niin hirveän kamalaa ja tietyt ainesosat mitä ei saa ruoan teossa käyttää!!
Menee hermo tuommoisiin nipoihin!!
Miksei voi elää niin kuin normaali ihminen ja syödä ruokaa. MUTTA EI. "minä en VÄHÄN pidä tästä niin älä tee tätä enää ikinä, SYÖN VAAN PAKASTEESTA LIHAPULLIA."
NE HIMSKATIN PAKASTELIHAPULLAT MAKSAA IHAN SIARAASTI! Joka päivä tulee ruokahävikkiä kun pitää tehdä reilusti ruokaa isolle miehelle ja sitten nyrpistää vain nenäänsä "NÖF NÖF MINÄ SYÖN LIHAPULLIA."
Eroan!!!
Kommentit (22)
Mies ostakoon itse ruokansa. Muutenkin ruoasta valittaminen ruokaseurassa on tosi törppöä, siinä menee ruokahalu.
MUTTA KUN MENEE HERMO!! Tytärkin oppii ihan nirsoksi!! En haluaisi eroa kun lapsi kotona!!
Vierailija kirjoitti:
Mies ostakoon itse ruokansa. Muutenkin ruoasta valittaminen ruokaseurassa on tosi törppöä, siinä menee ruokahalu.
En voi sietää enää häntä. Ihan sama vaikka sóstaisi itse!! NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ!! Missään ei voi käydä kun meidät potkitaan pihalle kun mies ottaa lihapullarasian taskustaan!!!
Jokaisella on oikeus elää valitsemallaan tavalla, jos elää lakien mukaan. Yhteiselo toisen kanssa ei kuitenkaan välttämättä onnistu oudoilla elin- ja käytöstavoilla. Silloin on viisainta elellä yksin
Vierailija kirjoitti:
Lupaa suihinotto aina kun suostuu syömään nenäänsä nyrpistämättä samaa ruokaa kuin sinä.
Ei liity aiheeseen mitenkään
Onhan tuo vastenmielinen ominaisuus aikuisella ihmisellä. Jokin kehityksellinen häiriö luultavasti.
Älä tee sille enää ruokaa. Ostakoon ja valmistajoon itse pakastepuörykkänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaa suihinotto aina kun suostuu syömään nenäänsä nyrpistämättä samaa ruokaa kuin sinä.
Ei liity aiheeseen mitenkään
Mielestäni tarjosin ratkaisua ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Oikea mies syö kaikkea ja jopa salaattia. Vauvasuut eivät ole miehiä.
Miksi et jaksa? Mikä ihmeen velvollisuus sinulla on maksaa ja tehdä ruokia miehelle, jos hän itse tietää mitä haluaa syödä?
Ongelman voi tietysti tehdä joka asiasta.
Ihan perseestä että lasten saaminen on kenen tahansa oikeus. Ja sekin että näillä on se äänioikeus.
Suolakurkku ei oo syötävää 😑
Tuollainen mies voi ruokkia itse itsensä.
0/5
Ei porvoossa syödä pakastelihapullia
Onko hän ollut nirso jo silloin kun seurustelitte tai menitte yhteen? Jos niin oma valintasi, jos ei mikä on muuttanut hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ostakoon itse ruokansa. Muutenkin ruoasta valittaminen ruokaseurassa on tosi törppöä, siinä menee ruokahalu.
En voi sietää enää häntä. Ihan sama vaikka sóstaisi itse!! NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ!! Missään ei voi käydä kun meidät potkitaan pihalle kun mies ottaa lihapullarasian taskustaan!!!
Sulla on mies joka kantaa lihapullarasiaa (mikä se edes on?) taskussaan kaikkialle. Ja tuollaisen kanssa teit lapsen.
Onnea 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ostakoon itse ruokansa. Muutenkin ruoasta valittaminen ruokaseurassa on tosi törppöä, siinä menee ruokahalu.
En voi sietää enää häntä. Ihan sama vaikka sóstaisi itse!! NIIN ÄRSYTTÄVÄÄ!! Missään ei voi käydä kun meidät potkitaan pihalle kun mies ottaa lihapullarasian taskustaan!!!
No mutta trollihan se siellä! Vähän täytyy vielä treenata, ettei tule tällaisia itsensäpaljastuksia.
Jätä se sika.