Miten haju pois kirppisvaatteista?
Pesen kaiken pyykin Miniriskillä, ja kirppisvaatteet saa pestä monta kertaa ennen kuin vieras haju katoaa. Millä siitä pääsisi eroon kertapesulla? Harmi pestä esim. toppatakkia monta kertaa pelkän hajun vuoksi.
Kommentit (46)
En itsekään uskonut ennekuin kokeilin.
Etikkaa huuhteluaineen tilalle.
Mua harmittaa kun monissa lasten kirppisvaatteissa on niin voimakas pesuaineen tuoksu, joka ei lähde monessakaan pesussa. Mielestäni puhtaan vaatteen ei tarvitse tuoksua tahi haista millekään.
tai sitten etikkaa, jos olet viherpiiperö :)
Etikka on hyvä poistamaan hajuja. Poistaa myös voimakkaan pesuaineen hajun.
jos käytän etikkaa huuhteluaineena?
Oikein nenää kirveltää kun haistaa tällaisella pestyä vaatetta.
Ihmettelen vain, kun olen sattunut ostamaan muutaman vaatteen, mikä on ko. pesuaineella pesty eikä haju lähde irti millään! Miten ihmeessä kukaan viitsii omia vaatteitaan tuollaisilla pestä?
jos käytän etikkaa huuhteluaineena?
Märkänä ulos tuulettumaan, niin tulee raikas tuoksu tilalle.
Kuinka saada "kirppiksen haju" pois vaatteista joita ei voi pestä?
Pakastamistakin voi kokeilla. Vko muovipussissa pakastimessa. Paras pesuaine on LV Sport, joka vie aika hyvin hajua.
Liota vuorokausi etikka vedessä ja pese koneessa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kokeilin omiani tuulettaa, mutta ei auttanut vai olisiko pitänyt tuulettaa päiväkausia?
Itse pesen normipesuaineella, ja huuhteluveteen pyykkietikkaa. Niitä voi myös liottaa etikkavedessä ennen pesua. Ja sitten tulee tärkein asia: kuivaa ne ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, jos ei tuulettamalla lähde.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään uskonut ennekuin kokeilin.
Etikkaa huuhteluaineen tilalle.
Tehokas tapa tuhota pesukone ennen aikoja.
With continual use, vinegar can literally melt hoses, causing leaks and thereby possibly all kinds of additional damage to the house, Grayson ...
Hyi. En ostaisi enkä käyttäisi tuollaisia. Roskiin.
Itse olen tosiaan laittanut voimakkasti tuoksuvat vaateparret ennen pesua likoamaan lämpimään veteen muutamiksi tunneiksi.
eikös se ole itsessään hajuton?
pese jollaon arielilla ym. että tulee hyvä tuoksu