Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: onko 10 vuotta vanhempi nainen turn off?

Vierailija
24.06.2026 |

Seksuaalisessa mielessä. Jos mies on noin 36 ja nainen 46. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se erityisen hyvin itsestään huolen pitäneen naisen kanssa menettelisi, mikäli naisella sattuisi olemaan tavattoman kovat seksihalut. Muuten tuo sama ikäero on toisin päin tosi jees. Mutta kullakin omat mieltymyksensä tässäkin asiassa :)

Mihin kysymykseen vastasit??

Ap kysymykseen siitä olisiko itseäni 10v vanhempi nainen turn-off, ei olisi jos on pitänyt itsensä kunnossa ja ei näyttäisi elähtäneeltä JA seksihalut olisi riittävät omaan makuuni, eli mallia liki kyltymätön. Varmimmin nuo ehdot täyttyisi itse 10v nuoremman naisen kanssa, mutta ei ikä sinänsä olisi silti millään lailla turn-off. Sitäpaitsi 46v nainen olisi itseäni huomattavssti nuorempi. 😍

Voin sanoa, että mulla on just noin, että olen kyltymätön :D Kiitos sulle! <3 Ap

Vierailija
22/53 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on vanhempiin tyytyä, kun on itse keski-ikäinen.

Nuori ja timmi olisi toki kiinnostavin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos nainen on 30 v ikäinen. Muuten on.

Vierailija
24/53 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos nainen on 30 v ikäinen. Muuten on.

Enintään 30v.

Vierailija
25/53 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan kamalan vanhoihin, sellaisiin ei-seksiä mummeleihin jotka mm. päivystävät tällä palstalla.

Vierailija
26/53 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan kamalan vanhoihin, sellaisiin ei-seksiä mummeleihin jotka mm. päivystävät tällä palstalla.

Täällä pasteeraa vanhat papukat ja inkkeli-jätkät

Vierailija
27/53 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jo samanikäinenkin on.

Vierailija
28/53 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon riippuu ihan naisesta miten on pitänyt itsestään huolta. 

46 voi näyttää vanhalta mummolta. 

Vierailija
29/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oman kokemuksen mukaan yleensä ei ole. Vaikka olen jo 39 niin 25-30v miehet osoittaa jatkuvasti kiinnostusta.

Vierailija
30/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi 10 vuotta tossa ikähaarukassa tunnu musta liian isolta ollenkaan 🤔 N34

Vierailija
31/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 42 vuotiaan tapasin 57 vuotiaan naisen ja paukutin yhden kesän. Timmi rouva ja tiukka p..llu. Sosiaalinen paine oli kumminkin ehken liikaa molemmille pidempään suhteeseen. Muistelen lämmöllä

Vierailija
32/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisissä on valtavia eroja ikääntymisen suhteen. Niin naisissa, kuin miehissä. Ikäätyvien pyöristyville mummo ja pappakasvoille ei vaan valitettavasti voi mitään. Hoikkienkin ihmisten kasvot pyöristyvät. Huomaa hyvin esimerkiksi Susanna Penttilän mummo kasvoilla. 

Suomessa myös nuoret naiset ja miehet ovat nykyään todella ylipainoisia. Älytöntä, että lihavuutta yritetään väkisellä tehdä hyväksyttäväksi vaikka kyseessä on sairaus. Aiheuttaa valtavia kustannuksia myös yhteiskunnalle.

Hoikka vartalo nuorentaa miestä ja naista sen 10-15 vuotta. 

Vierailija
33/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tykkään 50-60-vuotiaista nuorekkaista naisista, jotka pitävät huolta kehostaan. Ne osaa jo sanoa mitä mieltä ovat asioista ja muutenkin ilmaista mielipiteensä suoraan. Kypsyys kiihottaa.

M42

Vierailija
34/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karua on omanikäistenkin itsestään huolehtiminen, joten 60v+ en kyllä katsele.

M50

Vierailija
35/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä onko mies 14 vai 54.

Tai enemmänkin siitä näyttääkö nainen 10v ikäistään nuoremmalta vai vanhemmalta.

Joo laitoinkin aloitukseen, että mies olisi 36 ja minä eli nainen 46 :) En kyllä millään usko, että näyttäisin vanhemmalta kuin olen, ainakin 40 -vuotiaana kysyttiin henkkareita, kun ostin pari siideriä (eikä ollut maskia naamassa) :D Ap

Kyllä nuorekas 46v nainen joka ei ole menettänyt elämänhallintaa ja päästänyt itseään turvahtamaan karvaiseksi av-mammaksi kelpaa hyvinkin monelle neljääkymmentä itsekin lähentelevälle miehelle.

Vaihdevuodet, jonka todellinen/alkuperäinen nimitys on elämänmuutos (the change of life), jotka alkavat naisen ollessa 40-50 vuoden vanha, syö naisen seksuaalisuuden täysin.

Ai. Mulla oli ja meni ne vaihtarit. Nyt sitten nuorempi mies kiehnaa tuossa ja näyttää pysyvän.

Vierailija
36/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vi nainen on todella 🔥

Vierailija
37/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v nainen voi olla paljon huonommassa vedossa kuin 60v nainen

Vierailija
38/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v nainen voi olla paljon huonommassa vedossa kuin 60v nainen

Ei kasvoiltaan, estrogeenitasoiltaan eikä naisellisuutensa puolesta. Realismia nyt näihin juttuihin - kukaan täällä ei ole mikään yksi miljoonasta filmitähti.

Vierailija
39/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon riippuu ihan naisesta miten on pitänyt itsestään huolta. 

46 voi näyttää vanhalta mummolta. 

Itse erosin 50-vuotiaasta ja nyt on 46v nainen kumppanina. Kasvoista ei ole juuri exää nuoremman näköinen, mutta kroppa on kyllä paljon timmimpi, vaikka onkin kolmen lapsen äiti. Yksi 57v olisi ollut kiinnostunut minusta, mutta hoikasta kropasta huolimatta mummo-lookia oli jo vähän liikaa.

T. Nuorekas 5353v,,jota on luultu 10v ikäistään nuoremmaksi.

Vierailija
40/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutaman kerran suhteessa yli 10- vuotta vanhemman naisen kanssa. On ollut herkkua. Paitsi siitä että naiset ovat olleet epä varmoja suhteen kestävyydestä. Ovat kyselleet koko ajan onko muita naisia.  Kaikki ovat pättyneet naisen aloitteesta ovat ollet musta sukkaisia  olemattomista naisista.