Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: onko 10 vuotta vanhempi nainen turn off?

Vierailija
24.06.2026 |

Seksuaalisessa mielessä. Jos mies on noin 36 ja nainen 46. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun just hot.

M35

Vierailija
42/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off tulee olemuksesta, ei iästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta vanhempaa naista ei edes harkita! Ei edes omanikäistä.

Vierailija
44/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole turn-off, mutta riippuu varmasti naisesta. Omalla työpaikallani on juuri 45-46v nainen ja hän on aivan todella upea nainen monella eri tavalla. Itse 10v nuorempana miehenä en voi muuta kuin haaveilla hänestä. Hän tuntuu välillä jopa flirttailevan minulle, hakeutuvan minun seuraan ja katsovan tietynlaisella katseella syvälle silmiin ja huuliin...on hankala pysyä tilanteessa tyynenä ja asiallisena ja huomaan myös itse katsovani häntä takaisin silmiin liian pitkällä katseella. Jos tietäisin, että hän on sinkku, saattaisin kysyä häntä ulos, ehkä. Hän kun tuntuu olevan niin minun tasoni yläpuolella, ainakin omasta mielestäni. Uskon kuitenkin vahvasti, että tuollaisella naisella on jo puoliso ja perheestä hän on maininnutkin.

Vierailija
45/53 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän riippuu, minkä ikäinen on itse. 15-vuotiaana olisi ollut aivan unelma, 25-vuotiaanakin ihan ok, mutta näin neljääkymppiä lähestyvänä ei viisikymppiset naiset oikein enää sytytä. Ja riippuu niistä omista mieltymyksistä, onhan gilffeillekin kysyntää. Tosin vähemmän kuin parikymppisille.

Vierailija
46/53 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka rupsahtanut on. Ei ole parisuhdematskua, mutta seksikivaan voi soveltua, jos on pitänyt huolta itsestään (=hoikka ja kaunis).

Vierailija
47/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä asioista tietämättömiä! Sopivalla hormonikorvaushoidolla ja nuoremmalla rakastajalla menopaussin ohittanut nainen on todellinen puuma!

Vierailija
48/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olla perhettä perustamassa (eli biologinen kello jne) niin ei ole mitään väliä naisen iällä, jos hän on hyvännäköinen tai seksiosiotermein "pantava".

Realiteetti kuitenkin on, että vähemmistö yli keski-ikäisistä naisista näyttää pantavilta. (Sama pätee toki miehiin.)

Vierailija
49/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 35 vuotiaana fwb suhde 10 vuotta vanhempaan naiseen. Ei se ikäero ollut minulle "turn off" seksin harrastamisen suhteen, mutta en minä hänen kansssaan olisi parisuhteeseen mennyt (eikä hän siis vakavaa seurustelusuhdetta itsekään siis etsinyt). 

Vierailija
50/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 16v ja 'poika', naapurin eronnut 27v rouva opetti minulle seksin perusasiat: hyväilyt, suuseksin molemmin puolin, nussimisen paljaalla ja kondomilla. Opetus kesti koulun kesäloman ajan. Sitten hän vannotti, että tyttöjen kanssa pitää käyttää kumia. Muutin sitten opiskelun ja töiden takia toiselle paikkakunnalle, mutta olen ollut jo 29 vuotta tervetullut hänen hellään hoitoonsa aina, kun käyn lapsuuspaikkakunnallani. 

Vierailija
51/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. M66

Vierailija
52/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä asioista tietämättömiä! Sopivalla hormonikorvaushoidolla ja nuoremmalla rakastajalla menopaussin ohittanut nainen on todellinen puuma!

Ei doupattu vanha koni enää kisoissa pärjää.

Vierailija
53/53 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 60+ eli aika vähän alkaa olla 70+ himoja herättäviä naisia irl tavattavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi