Nyt kannattaa mennä tekemään kesälöytöjä - alet alkaneet. Läysin ihania kesäleninkejä hintaan 10-40 e H&M, KapAhlista, Lindex koot XS-XL..
Rekit aivan täynnä. Myös uima-asuja ja alusvaatteita. Jos olet jo käynyt penkomassa kauppojen rekkejä niin mitä olet löytänyt ja mihin hintaan?
Kommentit (23)
En usko että kukaan tarvitsee paljon uutta vastetta
Käyttäjää vanhoja
Ostakaa käytettyä
Kuitenkin heitätnkohta roskiin nuo krinokuituvastteet
AV-mammat kiinnostuivat kun näkivät että XL kokoakin on saatavilla.
Tällä hetkellä ostan talvivaatteita netistä -70% alella. Talvella taas sama kesävaatteissa.
Sorruin viime kesänä alennuksiin, kun halvalla sain. Nyt hellemekkoja roppakaupalla. Jokainen kesäpäivä tulee olla hellepäivä, jotta niille kaikille olisi käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
AV-mammat kiinnostuivat kun näkivät että XL kokoakin on saatavilla.
Sinäkin olet av-mamma.
Kävin muutamassa liikkeessä, mitään ei löytynyt! Ihan hirveiksi mennyt vaatteet ja hinnatkin ihan järkyt vaikka ale. Pelkkää muovipullotoppeja ja miniminiminiä. Kirppikseltä löysin sitten vaatteita kassillisen, yksien housujen hinnalla. Vielä kun löytyisi enemmän vaatteita menneiltä vuosilta, eikä näitä nykypäivän "reikä tuli itsestään" vaatteita.
En nauti shoppailusta, joten menen kauppaan vain, jos on pakko ostaa jotain.
En muutenkaan ymmärrä, miksi pitää ostaa lisää, jos vaatteita jo on.
Toisaalta, minä myös ompelen omat vaatteeni, ja ajattelin että viimeinkin kerkeän ommella toisen, hyvän malliseksi havaitun trikoomekon.
Tällaiset itse tehdyt vaatteet on niitä mieluisimpia: kuosi on mieleinen ja vaate muokattu oman maun mukaiseksi ja omaan kroppaan sopivaksi.
No en sorru ostamaan alesta kesävaatteita, koska on ihan tarpeeksi vaatteita. Hellekamppeilla ei ole näillä keleillä käyttöä, eli housuilla mennään edelleen täällä pohjoisessa. Tänään pitää laittaa takkikin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, minä myös ompelen omat vaatteeni, ja ajattelin että viimeinkin kerkeän ommella toisen, hyvän malliseksi havaitun trikoomekon.
Tällaiset itse tehdyt vaatteet on niitä mieluisimpia: kuosi on mieleinen ja vaate muokattu oman maun mukaiseksi ja omaan kroppaan sopivaksi.
Edes normaaleita hellemekkoja ei tahdo löytyä, ihme virityksiä nykymekot. Saisit varmaan tienattua hyvin euroja jos tekisit tilauksesta mekkoja hyvistä kankaista! Ihmettelin kun edes normaaleita toppeja ei löydy helposti, liikaa vaan t-paitoja jokapaikassa tai topit ovat liian pitkiä tai lyhyitä, avonaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes normaaleita hellemekkoja ei tahdo löytyä, ihme virityksiä nykymekot. Saisit varmaan tienattua hyvin euroja jos tekisit tilauksesta mekkoja hyvistä kankaista! Ihmettelin kun edes normaaleita toppeja ei löydy helposti, liikaa vaan t-paitoja jokapaikassa tai topit ovat liian pitkiä tai lyhyitä, avonaisia.
Kotimaisilla valmistajilla on kivoja malleja, kaikki ei ole niitä kirjavia, jos ei semmaisista pidä. Esimerkiksi Verson puodin tarjonta kannattaa katsoa. Ompelu taitaa olla Virossa, kangas on niiden omaa tuotantoa.
Itseommeltunakin mekolle tulee hintaa, sillä kankaat eivät ole kovin halpoja.
Toisaalta, vaatetta arvostaa ihan eritavalla, ja kyllähän se myös ilahduttaa ihan eri tavoin, kuin ostovaate.
Minä vielä rakastan 3/4 hihoja, ja niitä ei aina valmis vaatteissa ole. No nyt on päällä ihan lyhythihainen mekko.
Karseen näköistä kun xxxl mammat lyllertää kesämekoissaan
En jaksa ravata kaupoissa. Oli tarvetta kyllä uusilla vaatteille, mutta tilasin Sellpystä, Sheinistä ja Temusta. Vain yksi huti tuli, muut hyviä ostoksia. :)
Hyvä aloitus.
Kävin:
-Lindexissä. Monta kivaa löytyi, mutta vain yksi oli ale. :(
-Kappahlissa. Ei mitään kivaa.
-H&M:ssä ainakin täällä oli alessa todella paljon S-kokoja, joten ostin yhden normihintaisen t-paidan.
-Prismassa. Paljon naistenvaatteita alessa, mutta paljon myös normihintaista. Alevaatteissa oli hyvin kokoja, tai oikein herkuissa oli viimeiset kappaleet. Läytyi myös lapsille ja miehelle. Ainoa vaatekauppa mihin suostuvat tulemaan nääs.
-Urheilukaupoissa oli vielä pienet alet tyyliin 20% tai 30%. Yhdestä löytyi kengät, toisesta tarjoust-paita.
Ja nyt en sit enää osta alea ennen kuin tulee loppurysäykset.
Oliko kesälöydöissä mitään sopivaa 66-vuotiaalle eläkeläismiehelle?
Ostin juuri eilen muutamia vaatteita, tein siitä aloiruksenkin tänne kysyen mitä olette viimeksi ostaneet. Tosin omani ei olleet alennuksessa. Tänään tilasin pari asiaa Zalandolta, vakikauppani.
Vierailija kirjoitti:
Lindexin koot on kääpiöille
???
Ihan samaa M:ää ja L:ää ostin kuin muiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kesälöydöissä mitään sopivaa 66-vuotiaalle eläkeläismiehelle?
Prismasta olisit varmaan säkin löytänyt jotain. Muita miestenosastoja en edes katsonut.
Mainos!! Poistoon