Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orpo lupasi 500 uutta kesätyöpaikkaa valtiolle – virastot: ”Kukaan ei ole vielä aloittanut töitä”

Vierailija
24.06.2026 |

"Hallitus antoi neljä miljoonaa ylimääräiseen kesätyöohjelmaan. Yksikään nuori ei ole vielä päässyt töihin kiinni viidessä suuressa virastossa. Raha tuli myöhään." (Yle)

 

Tällaisia mainostemppuja hallituksella riittää.

 

https://yle.fi/a/74-20232776?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän