Mikael Pentikäinen: Työterveyshuollosta pelkkää haittaa eikä yhtään hyötyä
Suomen yrittäjät esittää työnantajien lakisääteisen työterveyshuoltovelvoitteen poistamista. Toimitusjohtaja Mikael Pentikäisen mukaan pienet yritykset kipuilevat kustannusten kanssa. Järjestö ehdottaa myös arkipyhien siirtämistä viikonlopulle tai muuttamista palkattomiksi vapaiksi.
Kommentit (25)
vinkuvat sitä hikipaja kulttuuria sieltä jostain tänne.
Tuohan menee heittämällä läpi jos kokkareet on seuraavassa hallituksessa 😱
Vierailija kirjoitti:
Sama julkisesta terveydenhuollosta ja hyvinvointialueista. Köyttäkää ennemmin yksityisiä.
Ei kaikilla ole rahaa yksityiseen. Ja haluaisi avun.
Kaikkea nämä elämästä vieraantuneet pääseekin laukomaan. Ja nämä pyörittävät jos mitä kenttää ja totuutena huutelevat mielipiteitään. Eliitti näköalatornistaan haluaa lisää lisää rahaa. Ja vielä vähän päälle. Ja työntekijöiltä tämä kaikki revitään.
Työterveys pois ja irtisanomistakin yritetään helpottaa. Lopputulos on se, että rikot itsesi työolosuhteissa ja saat mennä menojasi ilman työnantajan vastuuta, ja uusi palkataan tilalle. Takaisin keskiajalle tässä on pyrkimys.