Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TEMU-vastaisuus on mennyt naurettavaksi. Halvalla kauniita pihakoristeita eikä mitään syöpää tarvitse pelätä kun ovat pihalla eivät iholla

Vierailija
23.06.2026 |

En ehkä tilaisi sieltä sähköhammasharjaa tai sätkäpaperia mutta juurikin pihakoristeita,patsaita tuulikelloja ym.

 

Valikoima on laajempi ja edullisempi kuin jossain Tokmannilla.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kiinakrääsää löytyy marketeista. Voivat tulla samalta tehtaalta. Maksaako suomalaiselle välikädelle vai tilaako itse suoraan kiinasta? Ehkä parempi ettei kukaan tilaisi sieltä, koskä Kiina on totalitaristinen yhteiskunta jossa ihmisoikeustilanne on huono.

Vierailija
22/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vastustajat olette voineet saada Temun tavaraa tietämättänne.

Lahjaksi tai kirpputoreilta.  Ei niissä lue isolla "Made In Temu".

Miettikääpä sitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden valmistus ei ole moraalisesti kestävällä tasolla.

Kyllähän meidän täytyy vähän katsoa mitä ostamme. Kauheaa kun ihmisillä ei ole enää oikein arvoja ollenkaan. 

Vierailija
24/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä koristeelta ei vaadi muuta kuin sen että se seisoo nurkassa niin miksipä ei. Mutta jos tarvii kestää mekaanista kulutusta niin suosin suomalaista.

Vierailija
25/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te vastustajat olette voineet saada Temun tavaraa tietämättänne.

Lahjaksi tai kirpputoreilta.  Ei niissä lue isolla "Made In Temu".

Miettikääpä sitä..

On mietitty. Suurten ikäluokkien tuputtamat nk. lahjat ovat tästä syystä vielä entistäkin epätoivotumpia.

Vierailija
26/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te vastustajat olette voineet saada Temun tavaraa tietämättänne.

Lahjaksi tai kirpputoreilta.  Ei niissä lue isolla "Made In Temu".

Miettikääpä sitä..

Harmittaako, kun kaikkien ystävät eivät anna krääsää lahjaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahneiden kauppiaiden itkua.

Puutarhaletku 35€

Sama letku temusta 6€

Ja paskan vitut, temun liittimet tai letku hajoo/hapertuu heti. Matsku on jotain muovipillin tapaista saissee, vaikka kuvissa näyttää samalta niin totuus on ihan muuta.

Vierailija
28/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te vastustajat olette voineet saada Temun tavaraa tietämättänne.

Lahjaksi tai kirpputoreilta.  Ei niissä lue isolla "Made In Temu".

Miettikääpä sitä..

Harmittaako, kun kaikkien ystävät eivät anna krääsää lahjaksi?

Määrittele krääsä. 

Patsas,taulu,viinipullonteline?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tilasin just värikkään sienitalon, kiipeilevän sammakon kukkaruukkuun  ja  tuulikellon yhteensä 14euroa.

Jossain K-raudassa noihin olisi mennyt 40euroa.

Eli kaikkea paskaa. Onneksi et asu naapurissa, niin ei tarvitse kuunnella ja katsella.

Vierailija
30/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri uuden talvitakin Temusta, hieno pitkä villakangastakki. Takki maksoi Temussa alle 30€, Suomen vaateliikkeissä ja marketeissa vastaava maksaa n.500€.  Menkää hittoon Temua vastustavat kauppiaan-klonkut! 

Juu, ihan vastaava oli. Varmasti. Oletko koskaan ajatellut, miksi kaikkien ei tarvitse ostaa uusia talvitakkeja vuosikymmeniin?

Älä vaatekauppias vänise siellä. Olen hyvin laatutietoinen. Olen koko ikäni ostanut n. 10 vuoden välein pitkän villakangastakin, aiemmin aina Wiklundilta ja maksanut satoja euroja. Tämä on ensimmäinen, jonka ostettuani ei tuntunut lainkaan lompakossa. Laatu on täsmälleen sama kuin kalliissa takeissa, jotka on tuotu roikkumaan kiiltäviin kauppoihin vaateosastolle, ja joihin on lätkäisty hävytön hintalappu kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri uuden talvitakin Temusta, hieno pitkä villakangastakki. Takki maksoi Temussa alle 30€, Suomen vaateliikkeissä ja marketeissa vastaava maksaa n.500€.  Menkää hittoon Temua vastustavat kauppiaan-klonkut! 

Juu, ihan vastaava oli. Varmasti. Oletko koskaan ajatellut, miksi kaikkien ei tarvitse ostaa uusia talvitakkeja vuosikymmeniin?

Älä vaatekauppias vänise siellä. Olen hyvin laatutietoinen. Olen koko ikäni ostanut n. 10 vuoden välein pitkän villakangastakin, aiemmin aina Wiklundilta ja maksanut satoja euroja. Tämä on ensimmäinen, jonka ostettuani ei tuntunut lainkaan lompakossa. Laatu on täsmälleen sama kuin kalliissa takeissa, jotka on tuotu roikkumaan kiiltäviin kauppoihin vaateosastolle, ja joihin on lätkäisty hävytön hintalappu kiinni. 

ByPias?

Vierailija
32/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sul on ruma piha niin ei siinä mitkään pihatontut auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te vastustajat olette voineet saada Temun tavaraa tietämättänne.

Lahjaksi tai kirpputoreilta.  Ei niissä lue isolla "Made In Temu".

Miettikääpä sitä..

Harmittaako, kun kaikkien ystävät eivät anna krääsää lahjaksi?

Määrittele krääsä. 

Patsas,taulu,viinipullonteline?

Sinäpä sen sanoit. Kaikki erittäin surkeita lahjoja.

Vierailija
34/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahneiden kauppiaiden itkua.

Puutarhaletku 35€

Sama letku temusta 6€

Ja paskan vitut, temun liittimet tai letku hajoo/hapertuu heti. Matsku on jotain muovipillin tapaista saissee, vaikka kuvissa näyttää samalta niin totuus on ihan muuta.

Letkusta puhe, ei liittimestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta loppuhan se nyt tuli, sillä 1.7.2026 alkaen on maksettava tulli Kiinasta tulevista paketeista, jokainen paketissa oleva tavara erikseen + arvonlisävero. Itse omalta osaltani päätin lopettaa kaiken muun paitsi ruokatavaroiden niukan ostamisen. Kyllä minua nyt kai kiitetään.

Vierailija
36/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri uuden talvitakin Temusta, hieno pitkä villakangastakki. Takki maksoi Temussa alle 30€, Suomen vaateliikkeissä ja marketeissa vastaava maksaa n.500€.  Menkää hittoon Temua vastustavat kauppiaan-klonkut! 

Juu, ihan vastaava oli. Varmasti. Oletko koskaan ajatellut, miksi kaikkien ei tarvitse ostaa uusia talvitakkeja vuosikymmeniin?

Älä vaatekauppias vänise siellä. Olen hyvin laatutietoinen. Olen koko ikäni ostanut n. 10 vuoden välein pitkän villakangastakin, aiemmin aina Wiklundilta ja maksanut satoja euroja. Tämä on ensimmäinen, jonka ostettuani ei tuntunut lainkaan lompakossa. Laatu on täsmälleen sama kuin kalliissa takeissa, jotka on tuotu roikkumaan kiiltäviin kauppoihin vaateosastolle, ja joihin on lätkäisty hävytön hintalappu kiinni. 

Taidat vaan hakea muilta "hyväksyntää" ostoksellesi, kun et vielä tiedä onko se oikeasti hyvä. Parin pesun jälkeen huomaat kyllä eron.

Vierailija
37/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oikein taida ymmärtää miten myrkyt toimii.


Oletko menossa Chernobyliin kesälomalle?

Missä on Chernobyl?  Oliko tarkoitus kirjoittaa Tsernobyl?

Vierailija
38/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta loppuhan se nyt tuli, sillä 1.7.2026 alkaen on maksettava tulli Kiinasta tulevista paketeista, jokainen paketissa oleva tavara erikseen + arvonlisävero. Itse omalta osaltani päätin lopettaa kaiken muun paitsi ruokatavaroiden niukan ostamisen. Kyllä minua nyt kai kiitetään.

Kiitos

Vierailija
39/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri uuden talvitakin Temusta, hieno pitkä villakangastakki. Takki maksoi Temussa alle 30€, Suomen vaateliikkeissä ja marketeissa vastaava maksaa n.500€.  Menkää hittoon Temua vastustavat kauppiaan-klonkut! 

Juu, ihan vastaava oli. Varmasti. Oletko koskaan ajatellut, miksi kaikkien ei tarvitse ostaa uusia talvitakkeja vuosikymmeniin?

Älä vaatekauppias vänise siellä. Olen hyvin laatutietoinen. Olen koko ikäni ostanut n. 10 vuoden välein pitkän villakangastakin, aiemmin aina Wiklundilta ja maksanut satoja euroja. Tämä on ensimmäinen, jonka ostettuani ei tuntunut lainkaan lompakossa. Laatu on täsmälleen sama kuin kalliissa takeissa, jotka on tuotu roikkumaan kiiltäviin kauppoihin vaateosastolle, ja joihin on lätkäisty hävytön hintalappu kiinni. 

Taidat vaan hakea muilta "hyväksyntää" ostoksellesi, kun et vielä tiedä onko se oikeasti hyvä. Parin pesun jälkeen huomaat kyllä eron.

Mi... Pesetkö sinä pesukoneessa - villakangastakin?🤦🏼‍  Se viedään kerran vuodessa pesulaan kuivapesuun, kevättalvella - ja laitetaan kellarivarastoon pukupussiin kesäsäilöön. Sinäkö viskelet kaikki rääsysi vain pesukoneeseen? 

Vierailija
40/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli krääsää. Saa sitä krääsää täältä Suomestakin, ja halvalla. 

Eikä saa. Täällä ulkomailla huomaan kuinka paljon suomalaisia kusetetaan hintojen nousujen vuoksi. 

Olis hienoa jos ihmiset tajuais ostaa mitä tarvitsee eikä mitä haluaa. Krääsää ei kukaan tarvitse. Ei kukaan. Eikä varsinkaan Temusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan