Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TEMU-vastaisuus on mennyt naurettavaksi. Halvalla kauniita pihakoristeita eikä mitään syöpää tarvitse pelätä kun ovat pihalla eivät iholla

Vierailija
23.06.2026 |

En ehkä tilaisi sieltä sähköhammasharjaa tai sätkäpaperia mutta juurikin pihakoristeita,patsaita tuulikelloja ym.

 

Valikoima on laajempi ja edullisempi kuin jossain Tokmannilla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli krääsää. Saa sitä krääsää täältä Suomestakin, ja halvalla. 

Vierailija
2/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin turhaa krääsää mitä olisi löytynyt mistä tahansa kirpparin ilmaishyllystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli krääsää. Saa sitä krääsää täältä Suomestakin, ja halvalla. 

Eikä saa. Täällä ulkomailla huomaan kuinka paljon suomalaisia kusetetaan hintojen nousujen vuoksi. 

Vierailija
4/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän ei ole mitään väliä minkälaisia ympäristömyrkkyjä näistä imeytyy maaperään? Toivottavasti laitat hyötykasvimaallekin pari Temu-tonttua koristeeksi.

Vierailija
5/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo :) 

Vierailija
6/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneiden kauppiaiden itkua.

Puutarhaletku 35€

Sama letku temusta 6€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomikauppiaiden masinoimaahan Temu-vastaisuus on. Kyllä minuakin harmittaisi, jos olisin ostanut Kiinasta konttikaupalla roinaa, joka ei menekään kaupaksi, kun kuluttaja pystyy maahantuomaan itse omat puutarhatonttunsa murto-osalla siitä hinnasta, mitä minä niistä pyydän. 

Se on sitten asia erikseen, onko tuollaisen rihkaman ostamisessa mistään mitään järkeä maailmassa, joka hukkuu tavaraan muutenkin. Mutta se ei ole ketjun aihe. 

Vierailija
8/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin markkinoilla jossa Temun peltikylttejä myytiin hintaan 12-18e.

Temussa täysin samat 2-5e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa ellei voi itse valita! 

Ystävä toi lahjaksi uuteen kotiini kaksi aivan ihanaa patsasta,kysyin mistä löysi kun ajattelin että ostan lisää niin Temusta .

Kiva tietää että jotkut kiinanmyrkyillä maalatut Temupaskat ovat olleet yöpöydälläni 😭.

Vierailija
10/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri uuden talvitakin Temusta, hieno pitkä villakangastakki. Takki maksoi Temussa alle 30€, Suomen vaateliikkeissä ja marketeissa vastaava maksaa n.500€.  Menkää hittoon Temua vastustavat kauppiaan-klonkut! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillähän ei ole mitään väliä minkälaisia ympäristömyrkkyjä näistä imeytyy maaperään? Toivottavasti laitat hyötykasvimaallekin pari Temu-tonttua koristeeksi.

Rauhoitu.  Kaikilla ei ole puutarhaa vaan esim. parveke,ei  ne sieltä partsin hyllyltä mihinkään imeydy 🤣.

Vierailija
12/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Tilasin just värikkään sienitalon, kiipeilevän sammakon kukkaruukkuun  ja  tuulikellon yhteensä 14euroa.

Jossain K-raudassa noihin olisi mennyt 40euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomikauppiaiden masinoimaahan Temu-vastaisuus on. Kyllä minuakin harmittaisi, jos olisin ostanut Kiinasta konttikaupalla roinaa, joka ei menekään kaupaksi, kun kuluttaja pystyy maahantuomaan itse omat puutarhatonttunsa murto-osalla siitä hinnasta, mitä minä niistä pyydän. 

Se on sitten asia erikseen, onko tuollaisen rihkaman ostamisessa mistään mitään järkeä maailmassa, joka hukkuu tavaraan muutenkin. Mutta se ei ole ketjun aihe. 

Onneksi suomalaista ei harmita, että yritykset voivat tuoda konttikaupalla halpoja työntekijöitä ulkomailta. 

 

Eettistä se ei ole, mutta se ei olekaan ketjun aihe. Tärkeintä on, että halvalla saa - pihatonttuja tai tehdastyöläisiä. 

Vierailija
14/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kymmenen vuoden ajan juonut Aliexpressiltä tilaamastani (Temussakin myynnissä olevasta) titaanipullosta vettä päivittäin. Päätin aikoinaan luopua ns. laatuvalmistajan muovipulloista, kun kävi ilmi niiden sisältämien bisfenolien epäterveellisyys.

Pakko sanoa, että ainakaan pesuaine ei ole suussa maistunut kymmeneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tilasin just värikkään sienitalon, kiipeilevän sammakon kukkaruukkuun  ja  tuulikellon yhteensä 14euroa.

Jossain K-raudassa noihin olisi mennyt 40euroa.

Minä olen tilannut puutarhapalloja. Hyvä hinta-laatusuhde.

Vierailija
16/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temuttajat löytävät haittavaikutukset vielä edestään. Tuotevalvonta on surkeaa/ olematonta.

Mutta kukin kykyjensä mukaan. 

Vierailija
17/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri uuden talvitakin Temusta, hieno pitkä villakangastakki. Takki maksoi Temussa alle 30€, Suomen vaateliikkeissä ja marketeissa vastaava maksaa n.500€.  Menkää hittoon Temua vastustavat kauppiaan-klonkut! 

Juu, ihan vastaava oli. Varmasti. Oletko koskaan ajatellut, miksi kaikkien ei tarvitse ostaa uusia talvitakkeja vuosikymmeniin?

Vierailija
18/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoilla on tosiaan myytävänä temukamaa, on ollut jo vuosia. Moni kuluttaja ei vain ole tajunnut sitä, kun eivät vielä olleet tutustuneet temuun itse. että joo, on sitä temukrääsää tuputettu meille Suomessa jo piiiitkään.

Vierailija
19/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temuttajat löytävät haittavaikutukset vielä edestään. Tuotevalvonta on surkeaa/ olematonta.

Mutta kukin kykyjensä mukaan. 

Surkeus tässä on, että samalla on myös kirpparit pilattu. 

Vierailija
20/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikein taida ymmärtää miten myrkyt toimii.


Oletko menossa Chernobyliin kesälomalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi