Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino vaan junnaa paikallaan, ei putoa

Vierailija
23.06.2026 |

Nousi vieläpä tuossa juhannuksena kiitos kaljan, mutta nyt laski taas siihen missä oltiin ennen sitä. Mutta ei vaan laske siitä mihin se "alkusokin" jälkeen putosi. Lasken kaloreita, punnitsen ruokani, mikä tässä oikein mättää😒

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin #16:lle :)

Olkoot aloitus vaikka provo, mutta elimistö/keho voi tosiaankin mennä säästöliekille. Aluksi paino putoaa nopeasti, sitten tasautuu ja voi jopa. nousta.

Mulle tuon kertoi eräs entinen ammattiurheilija (baarissa kyllä oltiin .... :)). Joskus se aineenvaihdunta pitää jyräyttää kunnolla taas käyntiin, jatkaa sitä liikuntaa ... mitä nyt harrastaa Eli syödä välillä vaikka mättöä.

iltasyöminen kyllä laihduttaa (jos vetää hiilareita). Siinä vaan se ongelma, et kun elimistö jää ruuansulatus-tilaan, niin se käy ns. pumpunpäälle. Lisäksi aamulla on vetämätön olo.

Luin jostain, et jos aina kävelee/juoksee tai vaikka pyöräilee aina samaa reittiä. Sitten kun tulee ylämäki, niin elimistö on tottunut siihen, a'haa kohta taas ylämäki, kulutusta vähemmälle. Reittiä on vaihdeltava. Itsellä se ylämäki oli aina lenkin alussa. Vaihdoin kävelysuunnan päinvastaiseksi eli siitä ylämäestä tulikin alamäki.

.....

Hifistelyä on sitten jo askelpituuden vaihtelu (vrt. Tuntemattoman Koskelan sanat). Jos haluaa säästää energiaa, niin opeteltava sellanen "sällinaskel", se lähtee lantiosta asti. Se marssiaskel kuluttaa taas energiaa (jos sitä haluaa).

Kuulostaa aika huuhaalta suurin osa noista väitteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi