IS: Prinssi Andrew meni 38v arabimiljardöörin vieraaksi Dubaihin ja palasi kotiin kasvot hakattuna
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/6206442e-fea0-4f08-afc2-67548…
Hienoja kavereita prinssillä. Tai ehkä meni möläyttämään jonkun vitsin uhreistaan mikä ei hirveästi naurattanut.
Kommentit (56)
Se on harrastanut arabipoikain kanssa villejä leikkejä.
Ottakaa huomioon nyt uskontojen väliset vihanpidot .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta mikään mustelma ole. Punainenhan se on. On varmaan iho kärvennyt oikein kunnolla Dubain auringossa.
Miten aurinko aiheuttaa posken ja silmän alueelle violetin läntin?
On näköjää ottanut turpiinsa. Toinen poski ihan normaali. Hyvä että Ellun lellipoika saanut löylytystä. 🤣🤣🤣🤣😂🤣😂🤣😂😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Se on harrastanut arabipoikain kanssa villejä leikkejä.
Yrittänyt pakata itseään tuhkaluukulle, niin jolophi potkaissut naaman :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa, miljardööri Dubain kansalainen. Mutta aikamoisen tällin iskenyt naamaan.
Joku daami jysäyttänyt nyrkillä kun on Andryy pyrkinyt hameen alle?
Sen daamin tunnistaa siitä että piesty hampaat kurkkuun ja nykyään föfföffää.
Vierailija kirjoitti:
Olisko vaan humalassa kaatuillut. Pää edellä sohvapöytään. Antero tunnettiin nimellä brandy-andy.
Ei kyllä hän on Randy Andy.
Vierailija kirjoitti:
Se on harrastanut arabipoikain kanssa villejä leikkejä.
Likö mukana ollut ne tissipallot jolla leikki palatsissa 3v pojan kanssa. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Dubai kuuluu puolikuuhun BANYLONIAAN Arabiassa. Pakkosiirtolaiset siellä sultaanin haaremissa.
Andrewhan oli kova panomies ja monia pilluja valloittanut.
Ei taida olla yhtä paljon oikeuksia käyttäytyä miten sattuu kuin ennen, silloin kun oli kuninkaallinen? Ei olisi eka jolle käy noin kun tippuu korkealta.
Ootteko nähnyt Oulussa on turkkilaiset taksi Arabiasta .
Vierailija kirjoitti:
Andrewhan oli kova panomies ja monia pilluja valloittanut.
myös miesten prsreikiä.
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti sai kaviosta.
Miksi? Koska tykkää panna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta mikään mustelma ole. Punainenhan se on. On varmaan iho kärvennyt oikein kunnolla Dubain auringossa.
Miten aurinko aiheuttaa posken ja silmän alueelle violetin läntin?
Ei mitenkään. Kuvassa on selkeä mustelma, verenpurkauma kudokseen.
Toinen sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Olisko vaan humalassa kaatuillut. Pää edellä sohvapöytään. Antero tunnettiin nimellä brandy-andy.
Ei juo alkoholia. Ja nimi oli Randy Andy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on harrastanut arabipoikain kanssa villejä leikkejä.
Likö mukana ollut ne tissipallot jolla leikki palatsissa 3v pojan kanssa. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Kyllä on sulla järjen vähyyttä myös . Leluja on vaikka millaisia pilailu välineitä ihan lapsillekin. Käy pilailukaupassa. LAPSET IMEE ÄITINSÄ TISSIÄ EI SIINÄ OLE MITÄÄN IHMEELLISTÄ .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta mikään mustelma ole. Punainenhan se on. On varmaan iho kärvennyt oikein kunnolla Dubain auringossa.
Miten aurinko aiheuttaa posken ja silmän alueelle violetin läntin?
Ei mitenkään. Kuvassa on selkeä mustelma, verenpurkauma kudokseen.
Toinen sairaanhoitaja.
Hoitajat ja langat tekee mustelmia ihmisten käsivarsiin kun tökkii ja tekee ohipistoja. Käsiin. Mustana vähän sieltä täältä.
SANOMA ALMA MEDIAT . JUORUT . PANETTELU PÄÄTEEMANA.
toivottavasti sai kaviosta.