Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analyysi: RKP:tä näyttää edelleen vaivaavan punikistinen punatauti - änkyröivä mielenilmaus hämmästyttää

Vierailija
23.06.2026 |

Olkaa hyvä analyysistäni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan anaalista, 0/5

Vierailija
2/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan anaalista, 0/5

Samaa mieltä. RKP on niin nolo. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreivin johtama RKP on tosiaankin punertava, vaikka muuta esittääkin. Hallituksessa olo on niillä yhtä tuskaa, kun ei tiedä, ollakko vai eikö olla.

Vierailija
4/4 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni noloa kun eivät voi äänestää vastaan, vaan tyhjää, "jotta hallitusyhteistyö jatkuisi". Aina vaan paljon puhetta mutta vähän tekoja. Jos olisi ollut pienikin vaara että tyhjää äänestämällä olisi voinut luottamus lähteä, niin olisivat äänestäneet puolesta.

 Mikä heidät nyt sitten erottaa noista silmien vääntelijöistä jos mahdollistavat näiden rellestämisen? Hyveposeerausta.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme