HS: Suomen Yrittäjät haluaa työterveydenhuollon pois työntekijöiltä -"Siitä on lähinnä haittaa"
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012095547.html
Kunnon kaasuvalotusta. Haitallista ja hirveää että pääsee nopeasti hoitoon. Kaikki vaan jonottamaan terveyskeskuksiin jossa jo valmiiksi vuorokauden ympäri 5-10 tunnin jonot. Sekö on tehokasta ajankäyttöä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntailosä on nerokas tapa vähentää yhteiskunnasta sunnuntaityötä. Sillä työnantaja on motivoitunut organisoimaan yrityksensä toimimaan arkena. Tästä on se hyöty, että perheet ja ystävät voivat pitää yhteisen vapaapäivän. Tällä tavalla yhteiskunta järjestyy niin, että perheet voivat viettää yhteisiä hetkiä, kun lapsilla on vapaata koulusta. Tämä järjestely on hyvä erityisesti yksihuoltajille ym.
Tästä hyötyy koko yhteiskunta koska se lisää onnellisuutta. Tämä järjestely on yksi tärkeä osa Suomen onnellisuutta.
Ilta- ja yltyölisää pitää korottaa, jotta yritykset eivät teetä työtä epäterveeseen aikaan. Yötyön on todettu lisäävän syöpiä ja unettomuutta ym.
Kokoomus on suomalaisten työläisten vihollinen..
Siellä on Pentikäisen mökillä otettu juhannusjuomia vähän liikaa, varmaan läpällä heittänyt nuo jutut.