Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Suomen Yrittäjät haluaa työterveydenhuollon pois työntekijöiltä -"Siitä on lähinnä haittaa"

Vierailija
23.06.2026 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012095547.html

 

 

Kunnon kaasuvalotusta. Haitallista ja hirveää että pääsee nopeasti hoitoon. Kaikki vaan jonottamaan terveyskeskuksiin jossa jo valmiiksi vuorokauden ympäri 5-10 tunnin jonot. Sekö on tehokasta ajankäyttöä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on Pentikäisen mökillä  otettu juhannusjuomia vähän liikaa, varmaan läpällä heittänyt nuo jutut.

Vierailija
22/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntailosä on nerokas tapa vähentää yhteiskunnasta sunnuntaityötä. Sillä työnantaja on motivoitunut organisoimaan yrityksensä toimimaan arkena. Tästä on se hyöty, että perheet ja ystävät voivat pitää yhteisen vapaapäivän. Tällä tavalla yhteiskunta järjestyy niin, että perheet voivat viettää yhteisiä hetkiä, kun lapsilla on vapaata koulusta. Tämä järjestely on hyvä erityisesti yksihuoltajille ym. 

Tästä hyötyy koko yhteiskunta koska se lisää onnellisuutta. Tämä järjestely on yksi tärkeä osa Suomen onnellisuutta. 

Ilta- ja yltyölisää pitää korottaa, jotta yritykset eivät teetä työtä epäterveeseen aikaan. Yötyön on todettu lisäävän syöpiä ja unettomuutta ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on suomalaisten työläisten vihollinen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan