Lue keskustelun säännöt.
Valtion rahapussi
23.06.2026 |
Vaikka Rydmanin toimia monella suunnalla moititaan, on mielestäni hän oikealla linjalla. Valtion rahoja tulisi käsitellä kuin omia. Ei voi tuhlata joka herkkupurkilla, vaan keskittyä olennaiseen. Valtio ei voi myöskään olla kaiken rahoittaja. Samaa selkärankaa tulisi vaatia joka ministeriöltä ja siitä alaspäin myös kaupungeilta ja kunnilta. Täytyy suhtautua realistisesti ja kriittisesti julkisen sektorin toimintaan eikä vaan tuhlata koko budjettirahaa ja vaatia samalla vähän lisää ensi vuodelle. Kummasti on löytynyt heppoisia rahareikiä, jotka on vuosia kuitattu menemään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla