Ajatelkaa että suuressa osassa maailmaa ihmisillä on ympäri vuoden tällainen olo
Siis kepeä, aurinkoinen, aistillinen, iloinen, leppoisa, nautiskeleva, ihmisiä kohti menevä jne.
Suomessa meillä on nämä alle kolme kuukautta.
Kommentit (24)
Aloittaja on tyypillinen psykoterapian käynyt ammattiruikuttaja, joka niin pahasti jälkeen jäänyt, ettei ymmärrä, että jos siellä muualla on parempi olla, niin loogisesti kannattaisi muuttaa tosiaan muualle. Tai sitten jättää typerä neitimäinen ruikutus vähemmälle.
Itse en ainakaan koe helteellä mitään noista tuntemuksista, mutta kai meitä on moneen junaan.
Helle on ihan ok ainoastaan silloin, kun ei tarvitse tehdä yhtään mitään tai jos on sisällä kunnon ilmastoinnin "seurassa".
Juu nyt on vuoden parhaat säät. On niin mukavaa kun sisälläkin on kerrankin lämmin. Koko talven kärsin kylmästä. Olisi tosi ihanaa jos tällainen kesä olisi täälläkin pidempi. Toukokuusta syyskuuhun edes. Koko keho on notkeampi lämpimässä eikä kulu niin paljon energiaa lämpimänä pysymiseen.
No ei nyt kukaan kyllä pyytänyt, että selostat avoimen avioliittosi ja seksihurjastelut paikallisten espanjalaisten avoimissa syleissä. Onko sinulla useinkin vaikeuksia keskustella asiasisällöstä ilman, että lähdet laukalle sopimattomien asioiden suhteen?