Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa että suuressa osassa maailmaa ihmisillä on ympäri vuoden tällainen olo

Vierailija
22.06.2026 |

Siis kepeä, aurinkoinen, aistillinen, iloinen, leppoisa, nautiskeleva, ihmisiä kohti menevä jne.

 

Suomessa meillä on nämä alle kolme kuukautta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehtiin sellainen ratkaisu kuusi vuotta sitten, että ollaan talvet Espanjassa. Asutaan pienessä kaupungissa, jossa on pääosin espanjalaisia. He ovat todella ystävällisiä ja kohteliaita, ovat ottaneet meidät avosylin vastaan alusta asti. Meillä on siellä vuokrattuna pieni kaupunkitalo 400 euroa kuussa, Suomessa mummonmökki, jonka kulut minimaaliset. Ollaan Espanjassa 6kk vuodesta. Ollaan 50+, töitä tehdään osa-aikaisesti talvet etänä. Hyvin pärjätään, elinkustannukset Espanjassa puolet Suomesta, vaatteissa ym. säästää paljon. Lämpötilat 15-25 päivisin ja 5-15 öisin. Suomen kesä, paitsi paljon aurinkoisempi. 

No ei nyt kukaan kyllä pyytänyt, että selostat avoimen avioliittosi ja seksihurjastelut paikallisten espanjalaisten avoimissa syleissä. Onko sinulla useinkin vaikeuksia keskustella asiasisällöstä ilman, että lähdet laukalle sopimattomien asioiden suhteen?

Vierailija
22/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tyypillinen psykoterapian käynyt ammattiruikuttaja, joka niin pahasti jälkeen jäänyt, ettei ymmärrä, että jos siellä muualla on parempi olla, niin loogisesti kannattaisi muuttaa tosiaan muualle. Tai sitten jättää typerä neitimäinen ruikutus vähemmälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan koe helteellä mitään noista tuntemuksista, mutta kai meitä on moneen junaan. 

Helle on ihan ok ainoastaan silloin, kun ei tarvitse tehdä yhtään mitään tai jos on sisällä kunnon ilmastoinnin "seurassa". 

Vierailija
24/24 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nyt on vuoden parhaat säät. On niin mukavaa kun sisälläkin on kerrankin lämmin. Koko talven kärsin kylmästä. Olisi tosi ihanaa jos tällainen kesä olisi täälläkin pidempi. Toukokuusta syyskuuhun edes. Koko keho on notkeampi lämpimässä eikä kulu niin paljon energiaa lämpimänä pysymiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan