Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka uskallatte asua kerrostaloasunnoissa joissa on lattiaan asti ulottuvat ikkunat tai lasiseinäiset parvekkeet

Vierailija
22.06.2026 |

Useamman kerran olen saanut lukea kuinka lasi on pettänyt ja ihminen kuollut. Eikö teitä pelota päästää lapsia törmäilemään näitä laseja päin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarissa on pieni kaide jonka päällä ikkuna? Aika matalalla? Toisaalta liian korkealla voisi olla myös huono.

Vierailija
22/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin tietävät, ettei laseihin kosketa. Ei luonnollisesti koske känniläisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nojailla laseihin parvekkeella eikä missään muuallakaan.

Vierailija
24/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain tuossa on on varmaan myös se että parvekkeen kaiteen odotetaan suojaavan putoamiselta. Siihen voi nojata, eikä se petä yllättäen. Ikkunaa taas pidetään lähtökohtaisesti vaarallisena. Se voi rikkoontua ja samalla satuttaa itsensä. Tosin ainakin uudemmissa ikkunoissa isot lasit on turvalasia eikä ne rikkoonnu helpolla. Lisäksi ne on kapeat ja hyvin kiinni joka reunasta. 

Vierailija
25/25 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lasin tulee siis kestää jos joku siihen horjahtaa kännissä tai selvinpäin. Sillä ei ole mitään väliä oletko vaikka poltellut crackia. Jos alat sitä lekalla moukaroimaan on melko selvä ettei sen tarvitse kestää. Tämä sinulle joka on ilmiselvästi jäänyt jumiin yhteen asiaan ja jankuttaa samaa joka ikisessä ketjussa. Oletko entinen alkoholisti? Rakentamisesta et ainakaan tajua mitään eikä tarvitsekaan mutta pidä turpasi kiinni asioista, joista et tiedä mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän