Lue keskustelun säännöt.
Tapasitko nykyisen puolisosi selvin päin?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
En äänestänyt mitään noista vaihtoehdoista. Kun ekan kerran tavattiin, olin kännissä ja puoliso vesiselvä. Siitä kyllä meni noin seitsemän vuotta ennen kuin alettiin seurustella, ja nämä kohtaamiset pääasiassa selvin päin.
Eli olit kännissä.Ei vois selvempää vaihtoehtoa vastaukseksi olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En äänestänyt mitään noista vaihtoehdoista. Kun ekan kerran tavattiin, olin kännissä ja puoliso vesiselvä. Siitä kyllä meni noin seitsemän vuotta ennen kuin alettiin seurustella, ja nämä kohtaamiset pääasiassa selvin päin.