En tykkää kun Korpimuijan postauset on nykyään lähinnä parisuhdesöpöilyä
Ensin oli niin sissiä ja voimaantunutta ja yhtä luonnon kanssa ja nyt vaan pussaillaan miestä kameran edessä. Pilalla.
Kommentit (29)
On se väärin kun joku on onnellinen. Ei saa olla. Täytyy tehdä elämällään asioita jotka tuo sisältöä ap:n elämään.
Vierailija kirjoitti:
On se väärin kun joku on onnellinen. Ei saa olla. Täytyy tehdä elämällään asioita jotka tuo sisältöä ap:n elämään.
Saa toki olla, mutta seuraajia ei tuollainen sisältö juurikaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se väärin kun joku on onnellinen. Ei saa olla. Täytyy tehdä elämällään asioita jotka tuo sisältöä ap:n elämään.
Saa toki olla, mutta seuraajia ei tuollainen sisältö juurikaan kiinnosta.
Ei varmaankaan, mutta rakkaus sekoittaa pään ja muuttaa prioriteetteja. Sikäli ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se väärin kun joku on onnellinen. Ei saa olla. Täytyy tehdä elämällään asioita jotka tuo sisältöä ap:n elämään.
Saa toki olla, mutta seuraajia ei tuollainen sisältö juurikaan kiinnosta.
Ei varmaankaan, mutta rakkaus sekoittaa pään ja muuttaa prioriteetteja. Sikäli ymmärrettävää.
Jos prioriteetit on vaihtuneet niin sittenhän voi vetäytyä julkisuudesta ja elää niiden uusien prioriteettiensa mukaan.
Tekeekö se oikeasti videoita joissa pussailee miestään? Miksi? Ja toinen kysymys on, että kuka jaksaa katsoa jotain pussailuvideoita?
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö se oikeasti videoita joissa pussailee miestään? Miksi? Ja toinen kysymys on, että kuka jaksaa katsoa jotain pussailuvideoita?
No ei kukaan jaksakaan, kyllähän koko muija alkaa olla ihan hasbeen.
Se julkinen kuolan vaihto ja hinkuttelu on kyllä jotenkin tosi vaivaannutavaa. Aikuiset ihmiset, ihan niinkuin eivät olisi ennen saaneet. Muistan että tollasta mainostamista näki aikoinaan yläasteella.