Elän valheessa
Valheiden verkko on niin tiheä että en itsekään enää tiedä mikä on totuus.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sentään rehellinen itsellesi?
Sanoi ettei itsekään enää tiedä mikä on totuus.
Mutta on rehellinen ainakin siitä, ettei tiedä?
Provohan tämä, mutta tällaisia on. Tuskin kuitenkaan katuvat tekojaan. Ehkä ryyppäämällä unohtaa mitä soopaa on tullut puhuneeksi jopa julkisesti mediassa. Ne eivät katoa hevin katoa netistä, joten paikkakunnankaan vaihtaminen ei auta.
Valehteleminen on valitettavasti sellainen asia, josta ihmiset eivät unohda, vaikka jäisi kiinni vain yhdestä tai kahdesta valheesta. Ei tilanne kuitenkaan toivoton ole, koska maailmassa on paljon ihmisiä. Osa on hyvinkin ymmärtäväisiä, jos valheet eivät ole koskettaneet omaa elämää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä, mutta tällaisia on. Tuskin kuitenkaan katuvat tekojaan. Ehkä ryyppäämällä unohtaa mitä soopaa on tullut puhuneeksi jopa julkisesti mediassa. Ne eivät katoa hevin katoa netistä, joten paikkakunnankaan vaihtaminen ei auta.
Valehteleminen on valitettavasti sellainen asia, josta ihmiset eivät unohda, vaikka jäisi kiinni vain yhdestä tai kahdesta valheesta. Ei tilanne kuitenkaan toivoton ole, koska maailmassa on paljon ihmisiä. Osa on hyvinkin ymmärtäväisiä, jos valheet eivät ole koskettaneet omaa elämää mitenkään.
Miksi olisi provo?
Kyllä valehtelija tietää mikä on totuus. Eli valetta on tuossa ainoassa lauseessakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Minun tuntemani tahtoo olla tietynlainen ja valehtelee olevansa sellainen. Esimerkkinä vaikkapa se, lähihoitaja valehtelee olevansa lääkäri. Tuosta jää heti kiinni, kun ei tiedä mistään mitään.
Kyllä valehtelija valehtelee eniten itselleen kun ei uskalla elää näköistään ja haluamaansa elämää. Sen kun elää kuten haluaa. Lapsista on huolehdittava, muut ihmiset pitävät huolen itsestään. Ketään ei oikeasti kauheasti kiinnosta mikä salainen pahe tai synti jollakin on. Kaikilla on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Esitin aamulla miesystävälleni lähteväni töihin. Lähdin parin tunnin päähän hotelliin yksin.
Jos odotat sinne asiakkaita, niin onhan tuo työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä valehtelija valehtelee eniten itselleen kun ei uskalla elää näköistään ja haluamaansa elämää. Sen kun elää kuten haluaa. Lapsista on huolehdittava, muut ihmiset pitävät huolen itsestään. Ketään ei oikeasti kauheasti kiinnosta mikä salainen pahe tai synti jollakin on. Kaikilla on jotain.
Miten naiivi oletkaan. Aivan varmasti kiinnostaa puolisoa, jos on salasuhde tai peliongelma tai puoliso on homo. Tai ehkä puoliso on valehdellut koulutuksensa ja koko elämäntarinansa kuten eräs sukulainen uudessa liitossaan. Todennäköisesti ryyppää ja pahoinpitelee myös sitä puolisoa kuten edellistäkin.
Miksi?