Pitäisikö pride-tuputus kieltää lailla?
Ei niitä muitakaan mieltymyksiä väkisin kaikelle kansalle koko ajan mainosteta.
Kommentit (25)
Toivottavasti ei tarvita edes lakia siihen
Miksi äärioikeiston pojissa on ylivoimaisesti eniten näitä takaloosteripoikia, jotka ei myönnä mitä ovat? Ei se ole kenenkään syy, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta ei sen takia pidä muille kiukutella.
Koska niillä on huono isäsuhde. Se johtuu siitä, että myös niiden faijat oli kaapissa ja häipyivät heteroparisuhteesta heti kun kehtasivat. Homoseksuaalisuus on vahvasti periytyvää.
Isän hylkääminen aiheutti vakavat, pysyvät traumat, joita nämä sinimustamulkut yrittävät kompensoida potkimalla naisia mukamas aatteellisista syistä, kun oikea syy on, että mieli tekis panna Penaa ja Arppaa persuun muttei kehtaa.
Lainsäädäntö ei ole mahdollinen, mutta gender-ideologiaa tukevat lukuisat "edistykselliset" tulisi saada ymmärtämään mihin ollaan menossa:
Veronmaksajien ei saa rahoittaa Prideä sentilläkään. Ei myöskään kirkon. Pärjätkööt omillaan. Samoin SETA.